Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ign må være korrupt? Gir FIFA 14 9/10. FIFA 14 er bare en remake av Ps3 versjonen.

 

EA har utviklet en helt ny spillmotor for PS4- og Xbox One-versjonen av FIFA 14. Langt bedre animasjoner (bare se på reprisene - nydelige :D) og publikum er ikke lenger pappfigurer men 3D-figurer som reagerer på det som skjer utpå banen.

Lenke til kommentar

 

EA har utviklet en helt ny spillmotor for PS4- og Xbox One-versjonen av FIFA 14. Langt bedre animasjoner (bare se på reprisene - nydelige :D) og publikum er ikke lenger pappfigurer men 3D-figurer som reagerer på det som skjer utpå banen.

Jepp gamespot viser fifa 14 nå, og du ser det veldig godt på tribunen.

 

LIkte også veldig godt at NBA 2K14 har fått veldig god grafikk. Fra ign " it’s also one of the few games that makes a true next-generation leap in visual fidelity."

 

Så tror det blir 2 sport spill på meg i år :D

Lenke til kommentar

Tidseksklusivitet kanskje?

 

Så vidt jeg husker er både Ground Zeroes og Phantom Pain multikonsoll.

 

Uansett blir det nok PS4-utgaven av det ene eller andre hvis jeg får noe ekstra innhold verdt å ha. Er det nærmest kosmetiske ting så er det meh.

 

Leste på Flipboard i går att sony sine konsoller får eksklusivt innhold til Ground zeroes, vet ikke om det er snakk om tidseksklusivt eller om det blir som det ble på ac black flag der sony fikk 1 time ekstra spilling permanent:

http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-13-kojima-inadvertently-teases-playstation-exclusive-content-for-mgs-ground-zeroes

Lenke til kommentar

Jepp gamespot viser fifa 14 nå, og du ser det veldig godt på tribunen.

 

LIkte også veldig godt at NBA 2K14 har fått veldig god grafikk. Fra ign " it’s also one of the few games that makes a true next-generation leap in visual fidelity."

 

Så tror det blir 2 sport spill på meg i år :D

 

Def. FIFA ja! Prøvde det på Spillexpo og flyten virket bedre, samme var selvsagt grafikken. Fikk ikke så mye av lyden med meg (var det noen som gjorde det på lørdag forøvrig?), men alt i alt en tittel jeg ser frem til. Blir nok noen hundre kamper der ja...

 

Så også trailer på NBA, og det virket meget lovende det også. Så vi får se. Blir ihvertfall FIFA 14, AC4 og Battlefield eller Killzone på Dag 1!

Lenke til kommentar

Blir vel slik her, og. Jeg kommer til å koble til facebook, men ikke til å dele nylige aktiviteter og trophies på veggen. Realname skal jeg bruke, og profilbilde. Det må man jo sende forespørsel om at folk skal se, og jeg tror jeg vil la irl-friends se det. Ellers er jeg ganske åpen når det gjelder aktiviteter på PSN, usikkert om jeg skal la alle se det eller venner av venner.. Er egentlig et fett for min del.

Lenke til kommentar

Blir vel slik her, og. Jeg kommer til å koble til facebook, men ikke til å dele nylige aktiviteter og trophies på veggen. Realname skal jeg bruke, og profilbilde. Det må man jo sende forespørsel om at folk skal se, og jeg tror jeg vil la irl-friends se det. Ellers er jeg ganske åpen når det gjelder aktiviteter på PSN, usikkert om jeg skal la alle se det eller venner av venner.. Er egentlig et fett for min del.

 

Blir å slå av aktivitet og trophies til Facebook jeg også, det er ikke info 95% av dem jeg har der bryr seg så mye om. Men ang det å dele ekte bilde og navn med andre en ikke kjenner osv er noe jeg tror jeg vil gjøre.

 

Så kan en jo håpe at mange vil gjøre det også, jeg liker tanken på å kunne se hvordan dem jeg spiller med/mot ser ut og med deres navn. Tror det kan åpne opp for et hyggeligere online samfunn på PS4. Da jeg tviler dem som går ut med navn og bilde er typen som sitter å snakker piss og troller ved hver anledning.

 

Vi får se hvordan det blir, en ting som er sikkert er at det skal bli gøy med en ny konsoll om ikke så mange dager :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...