Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt for nysgjerrig på hva komplett mente med "1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-12-13" så sendte epost til dem :p.

 

Svaret deres var:

Hei.


Det betyr rett og slett at vi har bekreftet at det kommer inn til deg på lager, men at vi har en forventet dato som dessverre ikke er 100% sikker.
Håper dette oppklarte litt. Ha en fortsatt fin dag! :)
Endret av Sakiko
Lenke til kommentar

Ble litt for nysgjerrig på hva komplett mente med "1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-12-13" så sendte epost til dem :p.

 

Svaret deres var:

Jeg spurte om dette rett før jeg så dette. Får se om de gjør samme svar. Gleder meg til å forhåpentligvis få på launch.
Lenke til kommentar

Hei. Får man dratt over PSN kontoen man har på ps3 over til 4'en? :-)

Lurer også på om denne da blir "master" konto på ps4 selv om det er en sub konto? Laget min sub konto på min brors ps3 for mange år siden og dermed har jeg har jeg brukt sub konto på min egen ps3 hele tiden?

 

Noen som kan hjelpe meg, er ganske irriterende å måtte bytte mellom kontoer hver gang jeg skal handle! :-/

 

Takker for all hjelp! :-D

Lenke til kommentar

Det var ganske kaotisk når Wii U kom ut. Var nesten ikke Wii Uer i dem butikkene jeg sjekket opp på lanseringsdagen. Så å forhåndsbestille en konsoll kan være tryggere om man gjorde det i god tid.

 

Hurr durr. Får meg til å tenke på den dagen jeg plukket ut en av de sikkert 100 Wii U-ene som stod så fint oppstilt. Sikkert en uke etter lansering. :p

 

Er nok lurt å forhåndsbestille PS4 hvertfall, er jo galskap etter den her i Norge. Blir som eple-produktene, merket selger varen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...