Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får vel konsollen til den prisen jeg bestilte for? De kan ikke kreve at jeg betaler mer.. Når jeg allerede har betalt. Veldig merkelig at de endrer pris. Noen som vet hvorfor?

 

Nei, du får den til prisen du har bestilt den for. Du har sikkert en ordrebekreftelse som bevis.

 

Høres rart ut at de endret prisen. PS4 skal være 500 kr billigere enn Xbox One.

Lenke til kommentar

tipper de fleste butikkene setter opp prisen nå fordi de har fått mer info fra produsentene.

 

hørt noen rykter om leveringsantall etc, tipper det er mange som blir skuffa ved release hvis de bestiller nå og tror de skal få det på releasedagen...

 

var det ikke coolshop som la opp ps4 til 3199 eller noe sånt rett etter pressekonferansen til sony i sommer? og så endret prisen opp 500 etter noen timer (eller var det dager?)

Endret av liealot
Lenke til kommentar

Trekker dem med engang fra kontoen din, når du forhåndsbestiller et produkt lenge før?

 

Nei. De reserverer beløpet når du bestiller (slik at det "forsvinner" fra kontoen din), for så å komme tilbake en dag eller to senere. Jeg har fortsatt mine 3500,- på konto etter å ha forhåndsbestilt.

Lenke til kommentar

Veldig synd at DriveClub ble utsatt, jeg hadde tenkt å velge dette spillet istedenfor WatchDogs. Nå er begge utsatt...

 

Skal ha Killzone ShadowFall og Knack på lansering, men føler at jeg må ha et spill til. Vet ikke hva jeg skal velge nå egentlig. Trur jeg bare må ta Fifa 14.

 

Egentlig så er ikke lanseringsspillene til PS4 så veldig spennende egentlig og det er meget skuffende.

Lenke til kommentar

tipper de fleste butikkene setter opp prisen nå fordi de har fått mer info fra produsentene.

 

hørt noen rykter om leveringsantall etc, tipper det er mange som blir skuffa ved release hvis de bestiller nå og tror de skal få det på releasedagen...

 

var det ikke coolshop som la opp ps4 til 3199 eller noe sånt rett etter pressekonferansen til sony i sommer? og så endret prisen opp 500 etter noen timer (eller var det dager?)

Dette stemmer, har fått opplyst at det blir færre maskiner til Norden på release enn først forventet. En kamerat av meg fikk nå nylig oppdatert leveringsdato, ble endret til midten av januar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...