Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Bare å adde meg det om du vil. PSN ID: Toman85

Snart 6200 trophies, så vil si jeg faller inn i veteran-kategorien

Nå er vi i september, er ikke lenge til før mange av oss får seg en ny konsoll!

Mitt dillemma blir som sagt, hvilket spill skal jeg starte på siden jeg skaffer 10 spill til launch. :hmm:

 

Omtrent det samme som jeg hadde på Xbox Live før jeg byttet over til PSN. Jobber imidlertid sakte, men sikkert mot samme mengde. ;)

 

Men bra, legger til. Trenger folk å hacke i Watch Dogs. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The headset (which is not tied to the company's existing Wearable HDTV Personal 3D Viewer, pictured above) uses the PS4's PlayStation Eye camera, like Move did, for head tracking. This, say people who have used it, makes the headset even more accurate than the Oculus Rift - though it does present some aesthetic challenges.

At present, the working prototype for the headset, which select developers currently have in house, looks much like Oculus' better-known VR system - with ping pong balls attached. The design is not expected to be final.

 

While there have been reports that the system will make its debut at this year's Tokyo Game Show, those appear inaccurate. Sony does not wish to distract buyers in the days leading up to the PS4's launch

 

http://www.gamesindustry.biz/articles/2013-09-04-inside-new-ps4-vr-headset

Lenke til kommentar

Shit, så aldri denne tråden dukke opp! Hvor har folk forhåndsbestilt? Prøvde å forhåndsbestille på Playstation Norge siden, men fant aldri selve knappen å forhåndsbestille selv om det står at man kan gjøre det på siden!

 

Har noen av dere forhåndbestilt der og er det et lurt sted å gjøre det? Og er valget kanskje vekke siden det er "utsolgt" der allerede?

 

Her er siden:

http://no.playstation.com/ps4/

 

Som dere kan se, står det forhåndsbestill nå men er ingen sted å trykke på forhåndsbestill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...