Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

2. Det er en dridas dårlig lineup. Bare innrøm det

 

 

Så langt har PS4 ingenting å by på, verken spillmessig eller multimediamessig. Desverre vil den nok selge allerede fra start, da folk som deg er playstaion-folk tvers igjennom. Pluss at Pleisteisjen høres bedre ut for en casual-gamer.

Det du gjør her jo åpenbart trolling. Ja for deg så har Sony ingenting å komme med. Hva med alle oss andre som synes Sony har noe på gang med PS4? Du sa også at Playstation er casual, jaha ja. Skal ikke nevne hvem som har vært mest casual dem siste 3 åra, buhu ;)

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 3
Lenke til kommentar

I et intervju med en utvikler av Call of Duty: Ghosts ang spørsmålet om PS3/PS4 vil også få dedikerte servere slik som XBO og PC så har han ingen info å komme med enda.

 

Noe som kan tyde på at Sony og Infinity Ward ikke har fått på plass noen avtale enda, eller at han er under NDA eller at Sony ikke har på plass servere for andre en deres egne studioer.

 

Les hele artikkelen her.

Lenke til kommentar

Vet at dette er feil sted og spørre, men et kjapt spørsmål.

 

Noen som vet om hvis jeg forhåndsbestiller GTA V til PS3 på CDON, at det vil komme i posten på release dag? Eller det kan fort bli forsinket? Vet ikke om jeg skal forhåndsbestille det eller bare vente til det kommer i butikken. Kan jo også kjøre rundt i til de forskjellige butikkene og se på 17 sep hehe :)


Det skal jeg hvertfall gjøre med PS4 :)

Lenke til kommentar

http://www.ign.com/boards/threads/titanfall-will-come-to-ps4.453101817/

 

viss dette stemmer å kommer alle xbox fanboys til å grine

 

Btw så sier jo alle som porter spill fra pc til ps4 att dette er sinnsykt enkelt så regner ikke med att dette er noe som ikke er mulig, gladnyhet til alle som ikke vil ha en xone å kanskje har lyst å prøve spillet, viss ikke har vi fleste en pc som kan kjøre spillet uansett :)

 

Jeg pers har nokk med Killzone og Battlefield 4

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

MINE innlegg faller i verdi? Du har ikke sett dine egne?

 

Det er ingen bagatell, men de gjør det på en fin måte ved å gi det til PS+-spillere. Det er en sabla fin tjeneste, tvers igjennom.

PS+ er sikkert greit nok, men poenget er at nå koster det å spille online på PS4. Folk som var imot det før, bør like så godt være imot det nå, selv om Sony nå også går den veien.

 

Det du gjør her jo åpenbart trolling. Ja for deg så har Sony ingenting å komme med. Hva med alle oss andre som synes Sony har noe på gang med PS4? Du sa også at Playstation er casual, jaha ja. Skal ikke nevne hvem som har vært mest casual dem siste 3 åra, buhu ;)

Nei, jeg sa at Playstation aka Pleisteisjen, høres bedre ut i ørene hos casual-folket, hvertfall her i Norge.

 

Slutt å mat det jævla trollet da, for faen.

troll.jpg

Lenke til kommentar

Huff, jeg kom på en episode fra en kjedelig elektronikk-time på videregående. Jeg var nesten i drømmeland, så ropte læreren navnet mitt og lata som han kastet en flaske blanco mot meg. Sløv som jeg var skvatt jeg til og hoppa av stolen for å få tak i flaska (som han egentlig ikke kastet). Det ble en kjip dag videre :D

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...