Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør du egentlig i denne tråden da? Jeg har mer eller mindre sluttet å henge i tråden om Xbox etter at de utsatte den til 2014. Før den tid hang jeg der fordi jeg vurderte å kjøpe den.

Må svare når noen quoter meg vet du vel.

 

Eller, nei, det vet du ikke, for den gangen jeg stilte deg et konkret spørsmål, valgte du å overse det da det gikk imot "din Playstation-åpenbaring."

Endret av 640509-040147
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

1. Nei. Der tar du feil. Jeg synes ikke noe om det, og heller ikke når Microsoft gjør det.

 

2. Det er en dridas dårlig lineup. Bare innrøm det og ikke vær så sykt subjektiv. Makan!

 

3. De tvinger PS+ på alle som vil spille online ved å nevne det i en bi-setning på E3-konferansen. Hvis ikke det er sleipt, så vet ikke jeg...

 

4. Det er åpenbart at du ikke ser verdien i en stabil og sikker tjeneste. Trenger jeg si mer?

 

Så langt har PS4 ingenting å by på, verken spillmessig eller multimediamessig. Desverre vil den nok selge allerede fra start, da folk som deg er playstaion-folk tvers igjennom. Pluss at Pleisteisjen høres bedre ut for en casual-gamer.

1. Hvem bryr seg om hva MS tenker om det. De sitter hjemme hos mamma og gråter over det, kan ikke takle kritikk.

 

2. Jeg mener lineupen er interessant, fordi jeg har en litt rundere spillsmak enn deg. Jeg har sansen for både AAA og Indie. Men om den tørre "smaken" liker dere på fanget til MS, skal jeg ikke blande meg.

 

3. Det har de ikke gjort. De har valgt å gi det som en ekstrafunksjon til PS+-brukere, og de har vært ganske klare på det. Men det fikk du ikke med deg, du? Jeg kjente skuffelsen med en gang på konfgeransen før jeg tenkte over hvor dumt det egentlig var å furte over det. Det var forventet.

 

Og ikke kom her og si at MS er noe bedre: de reklamerte for haugevis av internettfunksjoner til Xbox One uten å si en sneip om at alt ville bli gjemt bak betalingsveggen..

 

4. Det er åpenbart at du ikke vet hva Sony ønsker å gjøre med nye PSN.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må svare når noen quoter meg vet du vel.

 

Eller, nei, det vet du ikke, for den gangen jeg stilte deg et konkret spørsmål, valgte du å overse det da det gikk imot "din Playstation-åpenbaring."

 

Vel, bruktspillsperre, påtvunget Kinect, null indiestøtte, verre pris, mer urimelig betalingsvegg og svakere maskinvare var ikke nok til å vippe deg av pinnen. Du tviholder ennå til Microsoft, til tross for at vi nå risikerer å få den i mars 2014, om ryktene stemmer?

 

Har bare en følelse av at det er derfor du har kommet hit nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

1. Hvem bryr seg om hva MS tenker om det. De sitter hjemme hos mamma og gråter over det, kan ikke takle kritikk.

 

2. Jeg mener lineupen er interessant, fordi jeg har en litt rundere spillsmak enn deg. Jeg har sansen for både AAA og Indie. Men om den tørre "smaken" liker dere på fanget til MS, skal jeg ikke blande meg.

 

3. Det har de ikke gjort. De har valgt å gi det som en ekstrafunksjon til PS+-brukere, og de har vært ganske klare på det. Men det fikk du ikke med deg, du? Jeg kjente skuffelsen med en gang på konfgeransen før jeg tenkte over hvor dumt det egentlig var å furte over det. Det var forventet.

 

Og ikke kom her og si at MS er noe bedre: de reklamerte for haugevis av internettfunksjoner til Xbox One uten å si en sneip om at alt ville bli gjemt bak betalingsveggen..

 

4. Det er åpenbart at du ikke vet hva Sony ønsker å gjøre med nye PSN.

 

1. ? Sa jeg noe om hva Microsoft tenker om det?

 

2. Jeg har også sansen for indie. Microsoft leverer på begge plan, Sony på det ene planet som ikke er det viktigste. Rund smak kan du for all del ha, men lineupen til Sony er dårlig. Er ikke noe å diskutere...

 

3. Så jeg kan spille online på PS4 uten PS+? Hvis ikke, har de påtvunget PS+ på de som vil spille online på PS4.

 

4. Du kan jo fortelle meg. Kanskje levere en bedre tjeneste generelt sett? Mer stabil, og ikke minst, ha litt, bare litt, fokus på sikkerhet?

Endret av 640509-040147
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

De tar jo somregel inn alt for mange forhåndsbestillinger av både spill og konsoller så de har kanskje lært att de må begrense seg

 

Du har rett, her er hva Elkjøp hadde å si:

 

"Etter at Microsoft kom med uttalelsen at Norge ikke får Xbox One før 2014, så har situasjonen i markedet forandret seg, og vi har merket en økt etterspørsel etter PS4. For å unngå oversalg, så har vi fjernet forhåndsbestilling fram til vi er sikker på hva slags antall vi får tilgjengelig til lansering.

Etterhvert som vi nærmer oss så vil nok vi få avklart tilgjengeligheten, og muligens åpne opp for mer forhåndssalg. "

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du har rett, her er hva Elkjøp hadde å si:

 

"Etter at Microsoft kom med uttalelsen at Norge ikke får Xbox One før 2014, så har situasjonen i markedet forandret seg, og vi har merket en økt etterspørsel etter PS4. For å unngå oversalg, så har vi fjernet forhåndsbestilling fram til vi er sikker på hva slags antall vi får tilgjengelig til lansering.

Etterhvert som vi nærmer oss så vil nok vi få avklart tilgjengeligheten, og muligens åpne opp for mer forhåndssalg. "

 

Bra at markedet forandrer seg etter dumme avgjørelser fra Microsoft.

Lenke til kommentar

 

1. ? Sa jeg noe om hva Microsoft tenker om det?

 

2. Jeg har også sansen for indie. Microsoft leverer på begge plan, Sony på det ene planet som ikke er det viktigste. Rund smak kan du for all del ha, men lineupen til Sony er dårlig. Er ikke noe å diskutere...

 

3. Så jeg kan spille online på PS4 uten PS+? Hvis ikke, har de påtvunget PS+ på de som vil spille online på PS4.

 

4. Du kan jo fortelle meg. Kanskje levere en bedre tjeneste generelt sett? Mer stabil, og ikke minst, ha litt, bare litt, fokus på sikkerhet?

1. Du sa hva de syntes om det. Å tenke = å synes

 

2. Du er bare en fanboy, helt klart. Sony stiller med det beste indieutvalget, og jeg tror ikke du egentlig synes noe om det.

 

3. Du må betale. Men det må du pokker meg på Xbox også, og det er til og med dyrere der. Sony gjemmer ikke ytterligre tjenester bak en grådig betalingsvegg, kun multiplayer.

Serriøst, MS tar jo penger for å kunne laste ned og spille F2P-spill. Det har Sony faktisk spart seg for.

 

4. Som sagt før vil de tilby flere tjenester som streaming (på Ustream, Twitch, YouTube og Facebook), musikk og film & TV. De vil endelig, selv om MS har gjort det lenge, tilby den ytterst unødvendige cross-game chatten. De vil gjøre PSN til en sosial opplevelse. Bare se denne, så skjønner du hva jeg snakker om.

 

Skjerp deeeg, vær så snill..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

1. Du sa hva de syntes om det. Å tenke = å synes

 

2. Du er bare en fanboy, helt klart. Sony stiller med det beste indieutvalget, og jeg tror ikke du egentlig synes noe om det.

 

3. Du må betale. Men det må du pokker meg på Xbox også, og det er til og med dyrere der. Sony gjemmer ikke ytterligre tjenester bak en grådig betalingsvegg, kun multiplayer.

Serriøst, MS tar jo penger for å kunne laste ned og spille F2P-spill. Det har Sony faktisk spart seg for.

 

4. Som sagt før vil de tilby flere tjenester som streaming (på Ustream, Twitch, YouTube og Facebook), musikk og film & TV. De vil endelig, selv om MS har gjort det lenge, tilby den ytterst unødvendige cross-game chatten. De vil gjøre PSN til en sosial opplevelse. Bare se denne, så skjønner du hva jeg snakker om.

 

Skjerp deeeg, vær så snill..

1. Jeg skrev, "Jeg synes ikke noe om det, og heller ikke når Microsoft gjør det." Hvordan i all verden kom du frem til det utifra det jeg skrev?

 

2. Javel, trenger ikke si mer her.

 

3. Poenget er at de som tidligere holdt fast ved prinsippet om at online gaming skal være gratis, nå tar det som en bagatell når det er Sony som står for det. Ergo, veldig hyklerisk av disse folkene.

 

4. Det viktigste er å ha grunnmuren i boks, en sikker og stabil tjeneste. Det var ikke i boks på PS3.

 

Du trenger ikke å ty til ufinheter, det får bare innlegget ditt til å falle i verdi.

Lenke til kommentar

1. Jeg skrev, "Jeg synes ikke noe om det, og heller ikke når Microsoft gjør det." Hvordan i all verden kom du frem til det utifra det jeg skrev?

 

2. Javel, trenger ikke si mer her.

 

3. Poenget er at de som tidligere holdt fast ved prinsippet om at online gaming skal være gratis, nå tar det som en bagatell når det er Sony som står for det. Ergo, veldig hyklerisk av disse folkene.

 

4. Det viktigste er å ha grunnmuren i boks, en sikker og stabil tjeneste. Det var ikke i boks på PS3.

 

Du trenger ikke å ty til ufinheter, det får bare innlegget ditt til å falle i verdi.

MINE innlegg faller i verdi? Du har ikke sett dine egne?

 

Det er ingen bagatell, men de gjør det på en fin måte ved å gi det til PS+-spillere. Det er en sabla fin tjeneste, tvers igjennom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grafisk sett ser Driveclub mer imponerende ut enn Forza, som sagt før, men det er ikke nok. Nå ser dog den builden de har på Gamescom en milliard ganger bedre ut enn på E3, men det er fremdeles en alpha.

 

Ja, men ingenting har hittil sett like bra ut som den første traileren til Driveclub.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...