Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Trenges man opp i ett hjørne kan det være litt bale å komme seg ut av situasjonen til tider. Men følte stort sett jeg hadde bra kontroll med  måten man raskt byttet  mellom hvem man har som fokus å angripe, med unntak selvfølgelig hvor det hele ble en clusterfuck. Men da vet man hvor man ikke bør stå eller la seg føre av fienden :p

 

 

Kampsystemet er ganske simpel, men likevel gir det en veldig god følelse når man greier å få kontroll på comboene,fokusegenskapene og går fra fiendetype til en annen og herjer! Med deilig Wardruna lignende pumpene rytme i bakgrunnen :wee: Føler likevel ikke at kampsekvensene er primært det utviklerene her har fokusert på, og de kommer med såpass lengre mellomrom at det aldri ble verken for mye eller lite for min egen del. Men fungerte som en bra avveksling. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, forsåvidt, og jeg likte spillet ganske godt, men det var ikke uten irritasjonsmomenter. Kameraet og hvor nært det er har jeg allerede nevnt, men i tillegg løper Senua veldig sakte og jeg støtte på en del irriterende bugs. Bruer som var en del av puzzles som ikke kunne krysses igjen etter at bossen var bekjempet f.eks, som om triggeren for at brua var der ikke ble aktivert.

Lenke til kommentar

Det du beskriver var faktisk det aller første jeg så når jeg kom i land med båten. Jeg gikk noen meter fram, så meg tilbake og på fjellveggen til venstre manglet det en tekstur hvor man så igjennom grafikken til intet og teksturen begynte gradvis "vokse" og fylte igjen hullet når jeg gikk mot det :p

 

Det var basically: spillet starter > snur seg rundt 180 grader > oi en glitch! :D

Lenke til kommentar

Minner meg om en forumtråd for en stund tilbake. Husker ikke hvilket spill det var, men det var et hack'n slash RPG. En fyr starta spillet og loka litt rundt istedenfor å følge pointer mot første oppdrag, dro med seg noen NPCer (husker ikke om han aggroa dem) som angrep en fiende i skogen. Viste seg å være siste bossen slik at han faktisk runda spillet etter et par minutter.

Han satt igjen og bare: "Ja, det var jo et supert spill.."

Lenke til kommentar

Bloodborne doesn't get much of a boost from the PS4 Pro's boost mode.

 

"Based on a test from Digital Foundry, the former doesn't really benefit from the Pro's boost other than keeping the framerate slightly closer to 30 -- load times are only one second faster. So it's something, I guess?" 

 

Er mye annet galt med det spillet også. Utenom den forferdelige frameraten så har hele spillet en kvalmende motbydelig blur/ut-av-fokus effekt som visstnok heter chromatic aberration.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...