Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurte litt på Fifa 16 men har ikke spilt fotballspill på nesten 10 år så er ikke sikker på om det er noe å prøve igjen. Er det kun multiplayer man får glede av det?

Skrevet

Hva er dagens kalenderluke? Har ikke med meg PS4 hjem til jul, tenkte jeg kunne bruke appen i tilfelle det dukket opp noe. Men det eneste jeg finner under tilbud er ett ensomt PS3-salg. 

Skrevet

Sjekket i PSN store på PS4 sekunder før jeg postet forrige post, men nå er tilbudet borte der i alle fall. De reklamerte med at tilbudet skulle vare 48 timer.

Skrevet

Det ble litt tvetydig. Jeg lurte på hva kalendertilbudet var fordi jeg ikke fikk det opp på Playstation-appen på Android. Fallout 4 hadde jeg fra før, det var derfor jeg sa det var for seint.

Skrevet

Bare jeg som syntes Bo3 er ti ganger vanskeligere enn Aw? På Bo3 får jeg ofte rundt 10 kills og 20 death samt 10 assists, på Aw får jeg lett 20 kills og 5 death..

Skrevet

Bare jeg som syntes Bo3 er ti ganger vanskeligere enn Aw? På Bo3 får jeg ofte rundt 10 kills og 20 death samt 10 assists, på Aw får jeg lett 20 kills og 5 death..

Mer å sette seg inn. Og nye funksjoner i spillet som aldri har vært serien. :)

Skrevet

Om han sniper kan det også merkes at autoaim nå er skrudd av for snipere.
Skrevet

Om han sniper kan det også merkes at autoaim nå er skrudd av for snipere.

Det har jeg lagt merke til. Noe som har gjort at jeg ikke møter så mange snipere lengre. 

Skrevet (endret)

Det gjør meg ikke noe som helst i grunn. Tror vi har en god bit forran oss, og jeg forventer meg en virkelig solid enspiller runde denne gangen også :) Håper da at de har videreført mekanikker fra TLOU og lagt bak seg hesslighetene fra de tidligere Uncharted spillene.

Endret av Mala
Skrevet

Raskt spørsmål; er det en OK måte å ta back-up av digitale spillkopier? Jeg er en stor fan av PS Store-løsningen, men ser at disken kommer til å bli full; veldig lite interessert i å laste ned på ny. Og nei; fysiske kopier er absolutt ikke å foretrekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...