Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også har man oss som bryr seg katta i hva "sånne som larzen" syns om hvordan vi spiller og hører på spillene våre.

Skjønner den stakk litt. Men det var ikke meningen å diktere å si hvordan andre skal spille. Akkurat som du sikkert ikke mente å fremstå som fornærmet og litt furten.

 

Men det er mange som ikke vet helt hva dem går glipp av med et OK tv. Og lyd annet en hva som kommer ifra TV eller noen klokker/plugger til 199kr.

 

EDIT: Og det behøver ikke å koste så voldsomt. Dem klokkene jeg linket er mer i high-end sjiktet. Men bare noen klokker til rundt 800kr vil gjøre underverk i forhold til lyden ifra et typisk TV. Og så må jeg jo spørre, hva er "sånne som larzen"?

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånne som Larzen er nok sånne som deg Larzen :p Så han mener kanskje du er audiofil eller noe.

 

Selv har jeg surround fra Sonos og stereo xbox one headsettet til rundt om 500-600 kroner. Sonos brukes til ps4 og xbox one, mens wii u får holde seg til tv lyden. Sonos er ikke noe superkvalitet men det er himmelen i forhold til tv lyden. Xbox one headsettet er kun for gaming en sjelden gang så gadd ikke koste på det for mye.

Lenke til kommentar

Lyd er morro! Men for min del er det mer forbeholdt HIFI-racket. Etter at disse to hobbyene ble skilt ad oppe på loftet har jeg greid meg med Astro A50 i ett par år,så kjøpte jeg en grei Sony lydplanke (HT-CTC380) under Black Friday kjøret, bare for å slippe å konstant sitte med headsett. Det headsettet over her såg interessant ut må jeg innrømme :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Også har man oss som bryr seg katta i hva "sånne som larzen" syns om hvordan vi spiller og hører på spillene våre.

Det der var unødvendig syns jeg. Må da være lov å ha en formening om lydkvalitet uten at folk skal reagere så hårsårt. Såklart er lyd viktig, og såklart får man det man betaler for, i alle fall til et visst punkt. Slike reaskjoner virker smålige og barnslige synes jeg.

 

Minner meg om Napoeleonkomplekset enkelte konsollgamere har, som får folk til å bite hodet av alle som våger å som snakke om viktigheten av høy fps, oppløsning og mods.

Endret av Jakoozie
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...