jeh87 Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 God nyhet :) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=playstation+4&SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_ALL Allerede i gang. Han ene har bestilt flere steder og kommer til å sitte igjen med en grei fortjeneste om alle blir solgt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Er så jævlig tragisk det der, tjene fett på andres bekostning, kjenner at jeg blir kvalm. Endret 5. november 2013 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Lurer på om han fra Bergen får solgt sin for 10 000 kr. Jeg synes synd på stakkaren som eventuelt kjøper den for den prisen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 I alle fall når det har gått et par måneder og PS4 ikke lenger er mangelvare og han sitter med en konsoll til en verdi av 2000 kroner. Hvordan er det egentlig med garanti og sånt på brukt kjøp? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Litt Call of Duty: Ghosts på PS4. Synes det ikke ser så halvgalt ut jeg, COD har jo aldri vært kjent for å være spillene som pusher grafikk. Men synes da dette ser nice ut. 1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Syntes det ser helt likt som det gjør på current gen, om noe er forbedret så har de kanskje lagt inn litt bedre textures på ting, men det hjelper ikke akkurat så mye når resten ser drit ut. I vanlig Infinity Ward stil har de jo tilsynelatende gått rett tilbake til hvordan MW3 fungerte, så jeg står glatt over dette spillet. Black Ops 2 (og forøvrig 1) var ihvertfall litt friskt og balanserte litt ting, men som vanlig gir IW fullt faen i det og tilrettelegger spillet for campere og quickscope/noscope 14izzer. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Ser pent ut det Noen som vet hvor langt SP delen er på Ghost eller? Syntes det ser helt likt som det gjør på current gen, om noe er forbedret så har de kanskje lagt inn litt bedre textures på ting, men det hjelper ikke akkurat så mye når resten ser drit ut. I vanlig Infinity Ward stil har de jo tilsynelatende gått rett tilbake til hvordan MW3 fungerte, så jeg står glatt over dette spillet. Black Ops 2 (og forøvrig 1) var ihvertfall litt friskt og balanserte litt ting, men som vanlig gir IW fullt faen i det og tilrettelegger spillet for campere og quickscope/noscope 14izzer. Helt likt ut??http://www.ign.com/videos/2013/11/05/call-of-duty-ghosts-current-gen-vs-next-gen?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) . Endret 5. november 2013 av Xavel Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Helt likt ut?? Ikke helt, men utfra den der virker de likere enn jeg hadde ventet. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Det er en annen sak Er vel mest fordi de lager spillet til dagens gen også. Blir nok en del bedre når de begynner å lage spill kun til PS4/Xbone vil jeg tro. Et eksempel er jo Killzone Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Når det gjelder COD så gir jeg egentlig blaffen i om det pusher PS4 eller ikke. COD har og vil alltid være et spill som har fokus på brett design, våpen handling, diverse spill moduser og gameplay. Er synd at endel har fokus kun på det grafiske og ikke hvor gøy et spill er. Jeg sikter ikke på noen spesielle her på forumet, dette er noe jeg har lest mange skriver rundt siden igår og ved tidligere lanseringer av COD spill. Spørsmålet noen som er glad i spill burde stille er om spillet er noe gøy. Er brettene bra, er våpen følelsen bra, er spill modusene bra osv osv. Men det er hele tiden, det finnes X spill som har bedre grafikk så hvorfor skal jeg spille COD. Og så har du selvfølgelig dem som har problemer med at deres forutrekkende spill ikke får samme oppmerksomhet som COD gang på gang får. Og må med stor iver gi utryk for dette gang på gang...som om alle dem millionene som spiller COD skulle bry seg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) En kompis ringte meg nettopp. Ludo Store hadde lagt ut PS4 konsoller for salg, en 70 stk. Så da sikra han seg en til 3899,- gitt, garantert til lansering. Prisen begynte på 3599, så økte den etter de 10-20 første konsollene var borte. Endret 5. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Ja:P Nå er prisen på 3990.- Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 En kompis ringte meg nettopp. Ludo Store hadde lagt ut PS4 konsoller for salg, en 70 stk. Så da sikra han seg en til 3899,- gitt, garantert til lansering. Prisen begynte på 3599, så økte den etter de 10-20 første konsollene var borte. Hva er nr. til Ludo Store? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Ikke peiling. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) EDIT: Nekter å tro det faktisk ser så dårlig ut på PS3. Endret 5. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 EDIT: Nekter å tro det faktisk ser så dårlig ut på PS3. ser ut som det er noen rare "compression" artifacts fra den setupen der, av videor jeg har sett av ghost på ps3 og xbox360 har det sett mye bedre ut enn det der Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 Jepp, så jo helt mongo ut. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. november 2013 Rapporter Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Assassin's Creed 4 PS4 bundle announced Endret 5. november 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå