Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg meget fornøyd med telefonen så langt. Den er faktisk veldig mye kjappere enn galaxy nexus'en jeg hadde. Kvaliteten på samtaler er også veldig god.

 

Skjermen er veldig annerledes enn den som er på galaxy nexus'en, som er litt blass, som flere her påpeker.

 

Det eneste som er crap, det er Pinch to Zoom, den er veldig unøyaktig. Alle mulig andre touch-varianter fungerer derimot veldig bra. Syntes faktisk skjermen responderer bedre enn GN.

Lenke til kommentar

Nja, ikke helt enig med deg der. Om du har fått tlf, så kan du prøve på ett bilde i galeriet. Om man setter to fingre inntil hverandre og sklir fra hverandre så skjer det nada før jeg får ca tommelen min i mellom de fingrene. Starter jeg med fingrene så langt fra hverandre, så fungerer det med en gang. Det er akkurat som om skjermen ikke skjønner at du har to fingre der før de er X MM fra hverandre.

Lenke til kommentar

Stue: Sjekk denne:

etter 12:00 så ser du det veldig godt. Nå er de i Chrome, men jeg opplever akkurat det samme i galleriet.

 

Så er det store spørsmålet? Er det egentlig ett problem? For min del, så må jeg si nei. Jeg bruker sjeldent pinch to zoom, da de aller fleste apps, bilder, nettsider etc skalerer seg slik jeg vil med ett "tapp".

 

Det at telefonen yter så ekstremt mye bedre på alle mulig andre punkter jeg har testet den på, veier veldig opp for dette med pinch to zoom altså.

Lenke til kommentar

Da var også min Nexus 4 i hus, og jeg som ikke trodde jeg skulle få den før jul.

 

Er den ROM som telefonen blir levert med, den rom som ikke er tuklet med av LG? Jeg ønsker at telefonen min skal bli oppdatert direkte av Google. Slik som Samsung Galaxy Nexus var levert var det ikke Google som direkte oppdaterte, men Samsung, noe som gjorde at telefonene ikke fikk oppdateringer før lenge etter på.

 

Hvis jeg skal pirke på Nexus 4, så er wifi "mye" dårligere enn på SGN. SGN har 3 eller 4 streker mens Nexus 4 har 1 eller 2 streker når de er ved siden av hverandre.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...