Gå til innhold

Den store GoPro tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg har et GoPro 3 Black Edition som gir svarte vertikale striper i lyse partier, gjerne i overgang mellom fjell og himmel. Dette skjer både i video og kamera modus når det er sol ute. Irriterende. 

Minnekort er nyformatert, og programvaren oppdatert.

 

Er det noe jeg kan teste ut i innstillingene ? Spot lysmåling eller white balance, men synes jo ikke spot virker naturlig, heller gjennomsnitt med både sol og skygger, og white balance ser det ut til at man kun kan bruke i spesialfilm modus ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette kun i visningen på kameraet og ikke i den ferdige filmen? I så fall er det "zebra stripes", som viser at det er overeksponert. Hvis ikke er det defekt kamera. Virker som om det er flere som har hatt dette problemet.

 

Det er nok beklageligvis også i importerte filmer og videoer til PC eller telefon også. Jeg har tatt saken opp med firmaet som leverte kameraet, aner ikke om det er rett, eller om dette skulle vært tatt direkte med GoPro, men jeg fant ikke hvem som er nåværende importør.

Lenke til kommentar

Litt gammelt men..

Istedenfor å punge ut 3-400kr for et skeleton case, så printet jeg ut til rundt 3-4 kroner..

1KP9hIq.jpg

9QG3SaA.jpg

 

Fungerer nøyaktig som ønsket. :)

Haha, jeg hadde faktisk lyst til å printe et selv helt til jeg "kom på" at jeg ikke hadde 3D-printer.. 

 

Ble så jeg kjøpte et på DX til 50-lappen, vil si at det fungerer like godt som den eldre "The Frame" fra GoPro. 

 

Får også den nyere "The Frame" med lås, på eBay til en hundrings.

 

Tror forresten du også mente "The Frame", selv om det fortsatt vil være 'skeleton' iform av at man har tilgang til porter dog. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vi er fire ingeniørstudenter ved NTNU som utvikler neste generasjons stabiliseringsverktøy fro GoPro, bedre kjent som en gimbal. Vi har en ferdig fungerende prototype klar, men vi vil finne ut helt nøyaktig hva aktive GoPro-brukere ønsker seg i et slikt produkt. Det hadde vært konge om dere tok turen innom nettsiden vår og svarte på spørsmålene våre om hva slags features dere ønsker for å forbedre GoPro-opplevelsen. 

 

http://www.flowmotiontechnologies.com/survey/

 

På forhånd takk fra en annen GoPro-fan!

Lenke til kommentar

Vi er fire ingeniørstudenter ved NTNU som utvikler neste generasjons stabiliseringsverktøy fro GoPro, bedre kjent som en gimbal. Vi har en ferdig fungerende prototype klar, men vi vil finne ut helt nøyaktig hva aktive GoPro-brukere ønsker seg i et slikt produkt. Det hadde vært konge om dere tok turen innom nettsiden vår og svarte på spørsmålene våre om hva slags features dere ønsker for å forbedre GoPro-opplevelsen. 

 

http://www.flowmotiontechnologies.com/survey/

 

På forhånd takk fra en annen GoPro-fan!

Herlige greier! Har svart på undersøkelsen deres. Om dere klarer å levere like bra/bedre som FunnyGo og Feiyu G3 sin gimbal men klarer å presse prisen ned har dere et gullprodukt som selger bra om den får litt publisitet.

 

Har veldig lyst på gimbal til det meste av min filming, men orker ikke bruke 2k på en gimbal fra utenlandske sider.

Lenke til kommentar

Det hadde vært konge om dere tok turen innom nettsiden vår og svarte på spørsmålene våre om hva slags features dere ønsker for å forbedre GoPro-opplevelsen. 

På forhånd takk fra en annen GoPro-fan!

Er egentlig GoPro-opplevelsen så dårlig i utgangspunktet? Ser ut som Sony har STABILISERT seg rimelig greit i forhold?

 

PS! Er ikke fan av noens produkter, og Sony kan sikkert bli bedre.....de også ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

 

Er det fortsatt "trygt" å handle GoPro Hero 4 Black Edition? Ser Session har kommet nettopp, er det da noen rykter om at det kommer en ny Hero i løpet av året også?

Kjøp det du trenger når behovet er der.....nye modeller vil alltid bli lansert.....

Joda, sant det. Men hater å kjøpe noe, og etter en måned så har det kommet en ny modell. Og akkurat nå har jeg heller ikke behov for det. Vil bare ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...