Gå til innhold

Den store GoPro tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det flere som har opplevd problemer med gopro-filene? Ser nå at noen av videoene jeg filmet for litt siden sliter litt. Media player spiller de av til et visst punkt, så kommer det opp en feilmelding om at det er noe galt med filen. VLC spiller av filmen hele veien, men på et visst punkt så begynner bildet å skurre, kommer litt grønne og rosa farger osv, (Litt som en gammel TV-skjerm uten signal). Premiere sliter litt med å spille av filen, den hakker og flimrer litt. Lyden er helt fin hele veien. 

 

Tipper problemet ligger på minnebrikken? Brukte et kingston 32 gb klasse 10, forøvring på Hero 3 BE med 1080p, 60 fps. 

Lenke til kommentar

Kan være minnebrikken som ikke holder følge, jeg kan trygt anbefale denne, funker fint i 4k og 240fps 720p på Hero 4 BE:

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2625075

 

Hvordan er spesifikasjonene på pcen din? Det kan nemlig også være at den sliter med å spille av?

Sikker minnekortet som ikke samarbeider... PC'en består av i7 3770 og gtx 760 2gb. Spiller riktig nok av filene bedre enn laptopen. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var nylig på ferie i Rhodos, ble en god del filming med gopro. Filmet mye på en båttur til Lindos, men når jeg skal dra over noen filer på "import" på gopro studio så er det noen filer som ikke går, det ble brukt samme sd-kort på hele båtturen.. Ganske irriterende! Hva kan være feil?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei,

jeg har tenkt å kjøpe en mikrofon til min Gopro hero 3 silver. Ser på ebay at det er mange varianter - noen som har tips på hvilken type som egner seg?

 

Skal bruke den til å lage (opplysnings/informasjons-)film der noen av innslagene er folk som blir intervjuet/prater.

Endret av Tangotare
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei..

 

Kjøpte meg et GoPro Hero3 white edition i dag.

 

Prøver nå å få koblet meg til GoPro appen som jeg lastet ned til min iPhone6.

 

Men, når jeg prøver å synke dette sammen så får jeg bare denne meldingen??

E1333800-7434-4A03-A35C-C07272695510_zps

 

Lurer på om det er noe jeg gjør feil?

Eller om noen har forslag til hva som kan gjøres?

 

Jeg har slettet appen flere ganger osv. Men klarer likevel ikke å søke opp..

 

Forslag tas imot med takk:)

Lenke til kommentar

Jada:) Alt var som beskrevet:) Men ville bare ikke søke seg opp sammen..

Problemet løst:

Jeg oppdaterte til iOs9, å prøvde på nytt. Gikk strålende på første forsøk faktisk.

Burde da ikke være nødvendig å oppdatere til ios9 for at dette skulle virke?

Prøv å se det positive.....?

Det er helt greit at bilen din ikke har noe elektronisk styresystem med produkter fra Apple eller Microsoft.....så vil mange mennesker leve lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei,

 

Jeg vurderer å kjøpe et gopro kamera som hjemmevideokamera.

Egentlig på grunn av at det er veldig handy, lite og robust. Jeg klatrer en del så jeg tenker også at jeg kan bruke det der også.

 

I forhold til å bruke det som hjemmevideokamera, er det noen som har erfaring med å feste andre objektiv på? Ser at Back Bone fra USA har en rib cage som gjør at man can monte mange ulike objektiv. men dette koster shorten + litt blod.

Noen andre alternativer til dette?

Er det noen andre som har erfaring med gopro som hjemmevideokamera?

 

takkkkkksåmykket

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sliter med at min Hero 4 Black fryser når jeg slår den på. Både software og minnekort skal være i orden. Noen som har tips? 

Ble kjøpt i februar, og er meget lite brukt.

En liten oppdatering. Jeg leverte det inn til Elkjøp, uken etterpå fikk jeg beskjed om at de ikke fikk til å reparere det. Jeg fikk dermed beskjed om at det bare var å komme å hente et splitter nytt et. Kudos til Elkjøp for god service! 

Lenke til kommentar

Sikkert gammelt nytt nå (august 2015), men noe å gled seg til  :wee:

Regner nesten med det er diskutert i tråden før.

 

 

GoPro, Inc. has announced it is pushing back the original fall launch date for its upcoming GoPro Hero 5 to 2016.
 
GoPro Hero 5, which is expected to take its place as the world's most powerful action camera when it hits the scene, has been rescheduled for an early 2016 launch instead of the original October 2015 release.
 
The San Mateo, California tech manufacturer's decision to delay the Hero 5 release has to do with incorporating additional upgrades to its latest videographic camera.
 
After establishing the hype for Hero 5 as the best action camera in the market, GoPro, Inc. is bent on fulfilling that goal by further fine-tuning the Hero 5 to meet consumer expectations, and continue the track record it has set with its groundbreaking camcorders since its first GoPro Hero 35mm all-season sports camera in 2005.
 
While the camera is forecasted the Hero 5 to have a late 2015 launch date, the company's launching pace has appeared to have changed following the quick succession of the GoPro Hero LCD in June this year, followed by the GoPro Hero 4 Session a month later.
 
Described as half the weight and size of the Hero 4, the compact Hero 5 will have an 8K Full Ultra HD video capture capacity, with twice the resolution of its predecessor. It will also have a battery capacity double the power of the Hero 4.
 
The Hero 5 will be able to record videos at 4K resolution and 1080-pixel resolution at 60 fps, 1,440-pixel videos at 30 fps, and 720-pixel videos at 100 fps.
 

 

Waterproof and functional up to a 60-meter depth, it will reportedly record underwater videos better than any other videographic camera in the market today. It is also rumored to have a lower price point, estimated at between $400 to $500, despite the additional upgrades and fine-tuning that's geared to surpass all the specifications and features of its pricier predecessor

 

 

Er det noen minnekortbegrensninger med Hero5?

Endret av GoSuperb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...