Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Hele spillet er i multiplayer, men man kan velge å ikke slippe noen andre inn i sin region (sånn at det i praksis fungerer som singleplayer)

 

Det er maks 10 regioner som man kan spille samtidig. Kan ikke se for meg at jeg er aktivt med i mer enn to-tre regioner samtidig, så for meg er ikke det et problem. Spesielt siden en region kan ha inntil 16 byer.

 

Jeg er veldig med på en region. Jeg vet ikke helt hvilke by jeg vil bygge enda, men utdanning og handel er to ting jeg vil prøve meg på ganske tidlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdaget tråden og spillet nå... ser kjempe interessant ut! jeg er stor fan av di tidligere versjonene og ser fram til denne! det med multiplayer ser spennende ut og jeg er gjerne med om det skulle bli noe :)

 

jeg har spilt endel CitiesXL 2012 det siste året, noen som vet hvordan Sim City vil bli i forhold til dette?

Lenke til kommentar

Jeg er SimCity fan jeg også, og har vært det siden eneren. Cities XL imponerte meg ikke videre annet enn med friheten man hadde til å bygge, og muligheten til å bevege seg rundt i et 3D landskap som jeg alltid hadde drømt om. Men utover det følte jeg at CitiesXL var litt tungrodd og hadde veldig lite reelt gameplay.

 

Når det gjelder SimCity 5 blir det nok som OlaHaldor sier mye bedre, men jeg kommer til å savne muligheten til å bygge store byer og terraforming.

 

Dette med maksimalt antall regioner er jeg også littegrann skeptisk til. Jeg er en som liker å eksperimentere, men ikke å slette. Hadde heller sett for meg en megaregion med 100 byer som hadde mulighet for å gå i ett. Eller eventuelt simulert "urban sprawl" i en eller annen form, slik at byene ikke ser ut som noe ifra science fiction med bare ørken mellom.

 

Min store frykt er at EA begynner å selge ytterligere greier til SimCity slik de gjør med The Sims. Ser heller at de gir ut utvidelsespakker.

Lenke til kommentar

Skulle til å si det det: Har du fått nøkkel så er du vel gardert, men hvis du bare har registrert deg på en side for å kanskje få nøkler så er det noe annet, eller har jeg misforstått?

Jeg får vel prøve min nøkkel i origin når jeg kommer hjem selv..

 

 

Er gjerne med på en region, men spiller nok bare et par kvelder i uka tops så ikke prioriter meg hvis det blir kamp om plassene for å si det sånn. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg blir nok gjerne å joine en region når jeg får spillet en gang på Mac. Om det ikke kommer sånn ca samtidig så fikser jeg det nok via bootcamp.

 

Som Bjellesau også sier er det ikke sikkert jeg får spilt så mye, så får se hvor mye kamp det blir om plassene. Kanskje ha 2 regioner, en for de som spiller mye og en for de som ikke er så ofte på.

Lenke til kommentar

Jeg fikk nøkkel på Pressfire så jeg forventer igrunn å få tilgang. Men jeg synes det er utrolig kjipt for folk som både har registrert seg tidligere samt de som har registrert seg på hovedsiden.

 

I ukene som kommer får vi følge med rundt på nettet og advare hverandre når noen gir ut nøkler igjen :)

 

På Origin står det fremdeles bare "Not yet released". Og det begynner i morgen kl 18 norsk tid? :O

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar

Registreringen er vel stengt. Men om du skulle være heldig og finne en nettside hvor de gir ut nøkler er det bare å gå i Origin og utløse nøkkelen.

 

nVidia gir visst ut nøkler hver dag kl 17 norsk tid på Facebook. Prøv i dag, og eventuelt i morgen. :) Og vær kjapp - det er ufattelig mange om beinet.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...