Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Sendte en tweet i retning Ocean og spurte om det var sjanser for pre-download, men jeg tviler på at de gjør det for betaen.

 

Ser for meg det blir ramaskrik verden over dersom det viser seg at nedlastingen kneler eller går som sirup, og mange ikke får lastet ned før seint søndag kveld. :p

 

Tror denne betaen fort kan bli mer dårlig PR enn god PR... jeg skjønner ikke hvorfor de planlegger slike ting så utrolig dårlig. Det virker ufattelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På den annen side blir jeg ikke overrasket om det faktisk viser seg å være 12GB. Det er drøssevis av modeller og tekstur i spillet, som nokså sikkert drar filstørrelsen opp.

 

Leste at Guillaume Pierre stadig blir overrasket over at det er like bygninger, men med forskjellig tekstur/farge for å bryte med den repetitive følelsen man har hatt i SC2K, SC3K og SC4.

 

Det er ikke dermed sagt at jeg blir skuffet om vi får en lettvekter på 1,2GB. Slettes ikke. Da blir jeg derimot veldig imponert over hva de har greid å få til på så liten filstørrelse!

Lenke til kommentar

Hehe, ja jeg regner også med at det her blir sirup... vi får se hvor flinke de har vært til å beregne last både på Origin og SimCity serverne.

 

Ja, størrelsen på spillet spiller mindre rolle. Det er nok effektiv bruk av ressurser. Og som sagt så er det begrenset hvor detaljerte teksturer man har her. Det går mest på detaljer i modellene.

 

chri-ot, jeg regner med at du må trykke på download og velge installasjonssted, men jeg har aldri brukt Origin før.

 

SIM MINUS 37 MINUTES :D

Lenke til kommentar

Hvis du ønsker å velge hvor spillene installeres, må du åpne innstillingene for Origin. Av en eller annen grunn har jeg Origin på norsk til tross for at jeg liker programvare best på engelsk.

 

Uansett. Innstillinger > Generelt

Der har du oversikt over hvor spillene blir installert, og hvor installasjonfilene blir lagt.

 

 

Du får med andre ord ikke bestemt hvor du skal installere spillene ved selve installasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...