Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har finni et lite triks... På hovedsida så pleier det å stå at serveren er tilgjengelig. Klikk på "Select Server" og velg den igjen. Da pleier jeg å komme inn i køen med en gang.

 

Må riktignok vente dem &@#% 18 minuttene, men slipper ihvertfall å måtte loade spillet, bare for å få beskjed om at serveren er offline og må ta Exit og begynne på nytt igjen.

Lenke til kommentar

Har endelig noen timer ledig nå på kveldinga, og tenkte å teste simcity. Stod i kø i 20 min og kom inn, men mister connection med en gang jeg prøver å spille. Har alle det slik? Er det dødfødt å forsøke å spille nå? Er det noen som får spilt? Gidder ikke kaste bort kvelden på å kuke med dette hvis det uansett ikke er håp?

 

Ja...

 

Ellers angrer jeg ikke på at jeg kjøpte spillet, for det virker å være genialt, ville lagt det på hylla en stund hvis dere ikke er like (u)tålmodig som meg etter å spille nå... :hrm:

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Enig med deg, omn! Har ikke vært på jobb i dag så har blitt en dag med frustrasjon - får håpe det blir bedre etter en dag på jobb i morgen!

 

Fikk bygget litt før i dag, men har egentlig aldri spilt SimCity før, så var nok ganske så ambisiøs og bygget alt for stort til å begynne med + bruke penger på ting jeg tydligvis ikke trengte. Så ikke hvor mye strøm jeg overproduserte så satte opp den heftige vindmølleparken til å begynne med før jeg bygget oljekraftverk som brukte så sinnssykt mye olje og produserte enda mer strøm jeg ikke hadde bruk for. ^^ -2000 i en god stund, men greide å snu det til +2000 eller noe etter at jeg fant økonomi-knappen!

Endret av Joachim Vadseth
Lenke til kommentar

Hjelper ikke å komme inn på serverne heller nå, når funksjoner som de "har bygget hele spillet rundt" ikke fungerer.

Greit, du kan sende vann, strøm og avløp mellom byene, men det er også det eneste som fungerer når det gjelder spilling med flere byer. Verken politibiler, brannbiler, ambulanser, busser, skolebusser, søppelbiler eller andre service-kjøretøy kjører til andre byer, selv om du har sagt at de skal gjøre det. Penger fungerer heller ikke å sende mellom byene. Prøvde tidligere å sende 8 mill til en ny by, men det forsvant vist i systemet, selv om jeg har prøvd å spille begge byene i lang tid etter jeg sendte pengene da jeg er klar over at det er litt forsinkelse på slike gaver.

Lenke til kommentar

Starter spillet av seg selv, eller er det noe jeg må gjøre?

 

Har nå en lite vindu med bakgrunnsmusikk.

Her har jeg en knapp "Velg Server". Har valgt Europa Øst 2 (Eneste som var tilgjengelig)

Men det skjer ikke noe mer... Kun musikk.

 

akuratt det samme her!

Drittspill! jeg har gledet meg i 2måneder og i hele dag og når jeg endelig kommer hjem fra jobb er det såklart bare problem!!! både innlogging OG selve spillet hører jeg:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen....

Har endelig klart å få installert ferdig (bare 8 timer spilletid måtte til :s !!)

Klarte til slutt og komme meg i en kø.... 19 minutter senere fikk jeg beskjeden : Godkjenner med servere.

 

Får ikke kontakt, prøv igjen....

 

19 helvetes minutter til !!! Hva faen.. Nå burde da jeg vært først i denne køen :p

 

Kjøpte spillet for over 12 timer siden.. Har prøvd siden da... 8+ spilletimer står det...

Ikke 1 minutt har jeg hatt i spillet!!!!

Lenke til kommentar

Samme her, de burde sette opp flere servere eller i det minste leie flere til trafikken synker..

Er utrolig skuffa, og får stadig vekk at jeg ikke er kobla til serveren når jeg endelig klarer å få starta spillet og driver og bygger på en by, men det lagres ikke fordi jeg ikke er kobla til serveren.

 

Hele systemet hittill er jo tøysete, en total katastrofe - de demostrerer jo fortsatt katastrofene fra spillet virker det som, for ser ikke ut som om det bedrer seg betydelig hittill.

Glemet meg til å spille simcity i helga, men det slipper jeg vist.

Lenke til kommentar

PrimaGames.com ? :)

Vis innleggJacEr skrev 7. mars 2013 - 21:12:

Ham 550 skrev:

Noen som har funnet Primaguiden noen steder? Kunne vært greit lesestoff mens man venter på å komme inn på Oceania-serveren sammen med alle Aboriginene...

De har den på amazon.co.uk, står at den har en leveringstid på 2-3 uker. Det vil si at du får den i postkassa i god til før du kommer inn på en server...

 

Ha ha, tenkte mer på butikk så jeg kunne hente den i morra. Ellers bra svart ;)

Vis innleggSpitfire396 skrev 7. mars 2013 - 21:16:

http://imgur.com/a/gUFqn

Det der funker også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...