Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angrer dere på at dere kjøpte sim city nå?

 

Jeg angrer overhodet ikke. Spillet er fantastisk. Alle online spill har store problemer på dag 1.

 

MEN jeg er sint over at de har løyet for oss om online-funksjonaliteten. "Mye av simulasjonen foregår serverside" my ass. Dersom du mister forbindelsen til server fortsetter spillet som vanlig, men lagrer ikke.

 

Maxis har forsøkt å gjøre det beste ut av det at EA krever DRM, men det som er blitt sagt om GlassBox i forhold til online-only er åpenbart blank løgn.

Lenke til kommentar

Jeg angrer overhodet ikke. Spillet er fantastisk. Alle online spill har store problemer på dag 1.

 

MEN jeg er sint over at de har løyet for oss om online-funksjonaliteten. "Mye av simulasjonen foregår serverside" my ass. Dersom du mister forbindelsen til server fortsetter spillet som vanlig, men lagrer ikke.

 

Maxis har forsøkt å gjøre det beste ut av det at EA krever DRM, men det som er blitt sagt om GlassBox i forhold til online-only er åpenbart blank løgn.

Men dette har da vært ute ett par dager i andre deler av verden... Mener å ha hørt at dem fortsatt også har samme problemer som oss....

 

Så problemene har vart i flere dager alt.. (om jeg ikke tar helt feil her)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

tja, det er vel også de mest missfornøyde som skriker høyest, har fått spillt fire fem timer i kveld, gjelder bare å ha litt tålmodighet.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle se hvordan spillet var med noen som hadde kjøpt det, men det er åpenbart umulig å spille det. Sjekket Metacritic i skrivende stund, og spillet har mottatt 1453 negative, og 234 positive anmeldelser. Det sier litt.

 

Det er det samme med SimCity som med Diablo 3. Onlinefunksjonen er morro når den funker 100%, og det er et flott spill som kunne vært bedre om de hadde droppet absolutt krav om DRM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...