Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greia med SimCity er at du ikke plasserer selve boligbygningene. Du er en ordfører som planlegger byen. Nederst på skjermen er det en knapp som heter "Zones". Her kan du velge residental, commercial og industry. Plassér ut de, også bygger de selv.

 

Det er tre typer av hver, low, medium og high wealth. Du får high wealth ved å gjøre området mer attraktivt. For å få rike innbyggere til å flytte inn må du bygge parker, skoler osv. i nærheten. En annen ting, som jeg tror er nytt i SimCity 2013, er at størrelsen på veien har noe å si. Du må oppgradere veiene for at de skal begynne å bygge store blokker.

 

Håper jeg svarte på spørsmålet ditt :)

 

Ja det gjorde det, har fått plassert ut mange soner nå, men er helt i startfasen :)

Lenke til kommentar

Noen som har funnet Primaguiden noen steder? Kunne vært greit lesestoff mens man venter på å komme inn på Oceania-serveren sammen med alle Aboriginene...

De har den på amazon.co.uk, står at den har en leveringstid på 2-3 uker. Det vil si at du får den i postkassa i god til før du kommer inn på en server...

De har den på amazon.co.uk, står at den har en leveringstid på 2-3 uker. Det vil si at du får den i postkassa i god til før du kommer inn på en server...

 

Ha ha, tenkte mer på butikk så jeg kunne hente den i morra. Ellers bra svart ;)

 

 

Det der funker også :)

Lenke til kommentar

Fikk dere med dere dette forresten?

 

 

Patch 1.2

Fix for crash caused most commonly occurring on servers experiencing lag. This crash would happen most often when claiming a new city when playing in a region.

Fix for server select dialog not appearing on start-up if the server the player was last on is not available.

Disabled Cheetah speed. Cheetah speed is is now the same as llama speed.

Crash fix for finding closest points.

Crash fixes in transport and pedestrian code.

A fix cities having processing problems associated with helicopters.

 

I et forsøk på mindre stress har de trykket på Llama-knappen!

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Akkurat nå er jeg glad for at jeg bestilte fysisk utgave av spillet. Da har jeg 14 dager på meg (angrerett) for å se om ting bedrer seg (jeg har selvfølgelig ikke brutt forseglingen av esken).

Håper du kjøpte spillet i en nettbutikk da? Vis ikke gjelder ikke angrefristen.
Lenke til kommentar

Har endelig noen timer ledig nå på kveldinga, og tenkte å teste simcity. Stod i kø i 20 min og kom inn, men mister connection med en gang jeg prøver å spille. Har alle det slik? Er det dødfødt å forsøke å spille nå? Er det noen som får spilt? Gidder ikke kaste bort kvelden på å kuke med dette hvis det uansett ikke er håp?

Lenke til kommentar

Akkurat nå er jeg glad for at jeg bestilte fysisk utgave av spillet. Da har jeg 14 dager på meg (angrerett) for å se om ting bedrer seg (jeg har selvfølgelig ikke brutt forseglingen av esken).

 

lol, det spiller jo ingen rolle, kan jo like greit kjøpe spillet digitalt om 14 dager, hadde ikke vært noen forskjell ;)

Lenke til kommentar

Akkurat nå er jeg glad for at jeg bestilte fysisk utgave av spillet. Da har jeg 14 dager på meg (angrerett) for å se om ting bedrer seg (jeg har selvfølgelig ikke brutt forseglingen av esken).

 

Var dum nok til å prøve spillet jeg da. Angrer dypt nå. Får prøve å feilen som kun jeg får tydeligvis (at spillet fryser og hopper frem og tilbake til Windows) også gjelder på laptopen. Hvis det er like ille der, så får jeg prøve å strekke kundeservicen til Komplett og spørre dem pent om jeg kan returnere greiene. Jeg har virkelig ikke fått det jeg har betalt for. Jeg har spilt sammenhengende tre minutter og har trøblet med det i fire-fem timer.

Lenke til kommentar

Håper du kjøpte spillet i en nettbutikk da? Vis ikke gjelder ikke angrefristen.

 

Det gjorde jeg. :)

 

lol, det spiller jo ingen rolle, kan jo like greit kjøpe spillet digitalt om 14 dager, hadde ikke vært noen forskjell ;)

 

Vel, jeg hadde jo tenkt å begynne å spille det, men når jeg så hvor mye folk sliter, så avventer jeg litt, og kan eventuelt velge å returnere spillet.

Lenke til kommentar

Har falt ut av tutorialen 3 ganger nå. :) Har ikke spilt simcity siden det aller første kom, så tenkte at det er greit å ta den tuttisen, men må jo begynne på nytt hver gang. Nei, mulig man bare skal la dette spillet ligge på hylla en stund til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...