Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er på europe west 2 nå, har ihvertfall opp en slags kø sak. kanskje jeg kommer inn om 17 min i det minste.

 

7min igjen her, spent selv om jeg får kommet inn når den når 0, eller om det blir mer venting.

 

 

Edit: Noe helt annet, spillet er så langt veldig populært når det kommer til streaming på twitch hvertfall, nærmer seg 20000 som ser på.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

veitrafikken er helt bak mål

 

Ikke at jeg fikk sett så mye av spillet for det frøs, men på det gamle spillet så langde det en sving da jeg tok en 90-graders bøy på en vei. Nå lagde den et kryss ut av det. Altså, veien går kun til høyre, men likevel så må du igjennom et kryss. Helt latterlig urealistisk bare det!

Lenke til kommentar

Ja. Men den bare-biten skal du få spise i deg når du er igang :p

 

Krever vanvittige mengder vann. Jeg mistenker at vannet hører sammen med kloakken det genererer. Den byen jeg holder på med nå er den beste oljebyen jeg har sålangt. Har 45k innbyggere, universitet og en del high teck industri. 3 raffinerier som er maks bygget ut og 5 pumpestasjoner som er maks bygget ut. Bare oljebiten koster meg ca 7000 i timen, så kan du regne kanskje 3000 ekstra i strøm, vann og kloakk.

 

Det er helt alfa omega å ha en bærekraftig i oljebyen. Det er så mye penger i det at taper du 2000 i timen anser jeg det som bærekraftig. Men du kommer nok til å oppleve bølgedaler der du taper 15000 i timen, da ryker det du tjener på oljen veldig fort.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

hmm spilte igjennom tutorial tidligere i dag (eu vest #1), og nå som jeg joinet eu vest #2 ser det ut til at jeg må spille igjennom den en gang til. heh. En dårlig spøk fra utviklerne sin side? er jo ingenting som dreper spillelysyten mer enn gjentakende tutorials!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...