Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny pc drar ikke mw3,bf3 og minecraft !


Anbefalte innlegg

har du sjekka bios og sett etter hvilken clock cpuen din ligger på? viss du har tatt av cpu-kjøleren og ikke byttet kjølepasta eller ikke tatt på ny er det kanskje problemet

 

He, jeg prøvde og ikke oppdatere biosen engang, og da lagga det faktisk mindre, men kan det være bios feil da? som gjør pcen eventuelt treig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være en god ide å sjekke om klokkefrekvensene til både CPU og Skjermkort stemmer overens med spesifikasjonene. Hvis dette stemmer så ville jeg testa med et annet skjermkort, kanskje en venn eller noen kan låne deg et skjermkort du kan teste med. Hvis det funker med et annet skjermkort så ville jeg returnert skjermkortet tilbake til Komplett og fått en ny en.

 

Hmm, jeg prøvde mitt brors skjermkort til 950kr som de ikke selger på komplett lenger, men det er et 550 ti, med det skjermkorte lagga det ingenting.... kan det være noe galt med skjermkorte mitt da? ):

Lenke til kommentar

Det kan være en god ide å sjekke om klokkefrekvensene til både CPU og Skjermkort stemmer overens med spesifikasjonene. Hvis dette stemmer så ville jeg testa med et annet skjermkort, kanskje en venn eller noen kan låne deg et skjermkort du kan teste med. Hvis det funker med et annet skjermkort så ville jeg returnert skjermkortet tilbake til Komplett og fått en ny en.

 

Hmm, jeg prøvde mitt brors skjermkort til 950kr som de ikke selger på komplett lenger, men det er et 550 ti, med det skjermkorte lagga det ingenting.... kan det være noe galt med skjermkorte mitt da? ):

Høres absolutt sånn ut ja.

Hadde først forsøkt å avinstallere driverne og installere dem på nytt. Virker som om du hadde en del problemer med å finne riktige drivere.

Lenke til kommentar

Det kan være en god ide å sjekke om klokkefrekvensene til både CPU og Skjermkort stemmer overens med spesifikasjonene. Hvis dette stemmer så ville jeg testa med et annet skjermkort, kanskje en venn eller noen kan låne deg et skjermkort du kan teste med. Hvis det funker med et annet skjermkort så ville jeg returnert skjermkortet tilbake til Komplett og fått en ny en.

 

Hmm, jeg prøvde mitt brors skjermkort til 950kr som de ikke selger på komplett lenger, men det er et 550 ti, med det skjermkorte lagga det ingenting.... kan det være noe galt med skjermkorte mitt da? ):

Høres absolutt sånn ut ja.

Hadde først forsøkt å avinstallere driverne og installere dem på nytt. Virker som om du hadde en del problemer med å finne riktige drivere.

 

hmm, jeg reformaterte pcen nå nettop, og fant driver til skjermkorte mitt + nettop kommet ny driver til den ! men har fortsatt lagg problemer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...