Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan anbefale en nettside som selger solbriller til en fornuftig penge og som har ålreit leveringstid? Trenger et par fra Ray Ban.

Jeg handla et par på Solglass.no og de hadde jeg i postkassa 2 dager etterpå. Greie priser kontra brillebutikk hvis du vet hva du skal ha.

 

---

 

Noen som har tips om proxy i USA nå? Skal ha noen ting fra Amazon og lurer på om det lønner seg med proxy eller Jetcarrier.

Lenke til kommentar

Er i Oslo i helgen og lurte på om det er noen butikker verdt å sjekke ut i sentrum. Bor like ved slottet, så er med det utgangspunktet om "sentrum".

 

Har nok ikke så mye tid til shopping, men hvis jeg har tid til overs så blir det trolig en kjapp runde.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

 

Stylist Christina Ledang mener derimot det er en uting å ha de øverste skjorteknappene åpne.

Jeez..

 

Link til VG

Edit: Står om skjorte med skjorte i den artikkelen også :D

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Er i Oslo i helgen og lurte på om det er noen butikker verdt å sjekke ut i sentrum. Bor like ved slottet, så er med det utgangspunktet om "sentrum".

 

Har nok ikke så mye tid til shopping, men hvis jeg har tid til overs så blir det trolig en kjapp runde.

 

Dagestad ligger jo rett rundt hjørnet hvis du er bak slottet, og er must-see i min bok.

 

 

 

Stylist Christina Ledang mener derimot det er en uting å ha de øverste skjorteknappene åpne.

Jeez..

 

Link til VG

Edit: Står om skjorte med skjorte i den artikkelen også :D

 

HAHAHAHAHAHAHA

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

"– Jeg synes ikke noe om å vise fram håret på kassa. Noe som faktisk kan se bra ut er å bruke to skjorter utenpå hverandre. Man kan enten bruke en piqué-skjorte under en vanlig skjorte, eller man kan forsøke seg med to denim-skjorter i forskjellige nyanser. Jeg er absolutt for mangfoldet, sier han videre."

 

I så fall er ikke jeg for mangfoldet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var hos optikeren i dag, og fikk 1099 rabatt på solbriller i sammenheng med et linseabonnement. Var fastlåst på å prøve polarisert glass denne gangen, og endte opp med et par Ray Ban 3445, brun ramme og brune glass. Hva synes dere om de? Tenker det er grei variasjon fra Clubmasters som jeg hadde tidligere. :)

Endret av -sebastian-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...