Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er nødt til å skaffe meg nye jeans fordi rumpa mi har vokst ut av de forrige. Problemet jeg støter på nå er at slim-fit regelrett moser rumpa mi eller sitter ubehagelig stramt på rumpa. Dersom jeg skal ha noe som passer for rumpa så blir det for stort rundt livet eller lår og legger.

 

Dr. Denim er prøvd ut, men det er så dårlig kvalitet og ikke skikkelig jeans-stoff. Samme greia med wr. up-driten som alle fitnessfolka reklamerer for. Noen som har noen tips til litt stretchy jeans?

Lenke til kommentar

Hva synes dere om weejuns som disse? Skal til Miami om noen uker, trenger et par sommersko.

Kuleste Weejunsa jeg har sett.

Så, hvilke jeans kan man få i butikk i Norge som er verdt prisen?

 

Ser for meg at spesielt billige og spesielt dyre jeans er det. Typ Weekday og Livid kanskje. Men i klassen 500-1500,- er det nok lite.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe en ny vårjakke/lett-jakke, ettersom jeg begynner å bli litt lei Barbour Liddlesdale Heritage.

 

har sett litt på disse:

http://www.fernerjacobsen.no/brand/polo-ralph-lauren/polo-ralph-lauren-brook-car-coat-a32-j7084-a4499-425284

 

http://www.fernerjacobsen.no/sortiment/herre/jakker/polo-ralph-lauren-quilted-sportcoat-a32-j6966-a4499-425281

 

Innspill? Lurer på om den første jeg linket til kan være litt tykkere.

har også vurdert ParaJumpers Ugo, men litt usikker der.

Lenke til kommentar

 

Hva synes dere om weejuns som disse? Skal til Miami om noen uker, trenger et par sommersko.

Kuleste Weejunsa jeg har sett.

Så, hvilke jeans kan man få i butikk i Norge som er verdt prisen?

 

Ser for meg at spesielt billige og spesielt dyre jeans er det. Typ Weekday og Livid kanskje. Men i klassen 500-1500,- er det nok lite.

 

 

Poenget var at jeans fra RL, Nudie, Diesel, Levi's, Acne, APC, Lee osv osv ikke er verdt prisen, men det betyr ikke at det ikke er ok jeans. Ingen kan forresten overtale meg til at de dyreste jeansa er verdt prisen. Det samme gjelder forøvrig på gensere, skjorter osv. Det finnes ingen plagg i Norge (joda, finnes sikkert noen få unntak) som er verdt full pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...