Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan fint kle meg etter reglene og standarden, noe jeg pleier å gjøre, men på min alder vil jeg også leke meg litt i stedet for å være en slave for hva som er standarden. Heldigvis er jeg åpen for alt som folk måtte ønske å gå med, og prøver å se det i en større sammenheng enn hvorvidt det er perfekte mål, fargekombinasjoner og "true to the classics".

Godt sagt. Det er eksemplifisert i kommentarfeltet til minmote-artikkelen. Vel, så er artikkelen helt på jordet, men "Ingen brune sko etter 18!"? Pfft. Haters gonna hate.

Lenke til kommentar

Tips til å behandle en rynkete dress? Har lagt i dresspose i lang tid uten at jeg visste om det.

 

Første som slår meg er å henge den opp på badet mens du tar deg en lang og varm dusj. Ellers kan du kanskje prøve å legge en bomullsklut oppå rynkene, sette strykejernet på kanskje medium-aktig temperatur, spraye litt vann på kluten og ha strykejernet kort og forsiktig oppå.

Lenke til kommentar

Har en teori om at når hvermansen sier sort dress, så mener de bare mørk dress. DVS, Mørke grå/koksgrå, mørk Navy, Sort, etc.

 

Spurte flere bekjente om de greide å se hvilken farge noen av de mørkere dressene mine var, alle bommet. Eier ikke en eneste sort dress, men har noen Navy og koksgrå som er rimelig mørke, og de ble tatt feil for å være sort.

 

edit: Så har jo tekstur også noe å si, noen sorte dresser i vise teksturer kan fort se koksgrå ut. Herringbone er et fint eksempel på dette.

Endret av cppdude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...