Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hjelp! Homotråden vår er blitt invadert av jenter! :p

5745440[/snapback]

:D

 

__________

 

Må ha meg ny jakke tror jeg. Sånn tynn vårjakke/trenigsjakke, men noe litt penere enn de adidasgreiene man vanligvis finner på Intersport. Noen tips?

5746757[/snapback]

Hvor mye trening? Holder det med en golf-jakke?

5746775[/snapback]

 

Skal egnetlig ikke brukes til trening, men tenkte noe med nokså samme farge og fassong bare penere. Ikke noen stooore grelle logoer og slikt. Litt mer plain på en måte. Litt vannskelig å forklare. Tenkte en max 1000-1500 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er kvinne-barberhøvler mer fleksible enn de beregnet på menn (riktignok på mannefjes)? Det var hvertfall gruelig vanskelig å komme skikkelig til da jeg barberte meg under armene nå nettopp. :p

5749924[/snapback]

 

Tja. De er i hvert fall litt vanskeligere å kutte seg med. Men jeg foretrekker mach3 pga de er skarpere og lettere å komme til med på vanskelige steder. Under armene har jeg derimot ikke noe problemer med å komme til med venus sine høvler.

Lenke til kommentar
Da vil jeg bare begynne med å si at jeg synes det er drøyt og betale 1000 kroner for en  genser.. Er det virkelig så mange som kjøper så dyre klær?

4251207[/snapback]

De som bruker over 1000 kr av egne penger på en genser er noen faens idioter

5752075[/snapback]

 

 

Ingen som gjør det vettu. Hva ellers skal man med foreldre enn og spørre dem om penger :tease:

Lenke til kommentar
Da vil jeg bare begynne med å si at jeg synes det er drøyt og betale 1000 kroner for en  genser.. Er det virkelig så mange som kjøper så dyre klær?

4251207[/snapback]

De som bruker over 1000 kr av egne penger på en genser er noen faens idioter

5752075[/snapback]

 

 

ikke over.. men har et par gensere som har kostet 999 ,- :p

 

men spør mamma pent om å "spleise" men henne x]

Lenke til kommentar
Da vil jeg bare begynne med å si at jeg synes det er drøyt og betale 1000 kroner for en  genser.. Er det virkelig så mange som kjøper så dyre klær?

4251207[/snapback]

De som bruker over 1000 kr av egne penger på en genser er noen faens idioter

5752075[/snapback]

 

Eller har penger til det? Jeg kjøper mye heller én genser til 1000 kr enn 3 til 300... (så sant det ikke er salg :p) Har kjøpt en genser i mitt liv til 1000... Pleier å holde grensa på rundt 6-700 så budsjettet ikke sprekker helt.

 

Eneste plagget jeg synes det er verdt å bruke gjerne 1000 om ikke enda mer er sko. Fete sko FTW!

Lenke til kommentar
Da vil jeg bare begynne med å si at jeg synes det er drøyt og betale 1000 kroner for en  genser.. Er det virkelig så mange som kjøper så dyre klær?

4251207[/snapback]

De som bruker over 1000 kr av egne penger på en genser er noen faens idioter

5752075[/snapback]

Du har ikke tenkt over at det du sa det kanskje burde vært sagt omvent? Hvis det er egne penger, skader det faktisk ingen som helst om du bruker 6000,4 kroner på en sokk, men om det er andres penger, så er det kanskje greit å begrense seg.

Lenke til kommentar
Men gutter kan gjerne være litt redde for å fjerne hårvekts, og jeg hadde en x som nektet å barbere seg nedentil før han var ferdig på videregående. Så slapp han å bli mobbet i dusjen etter gymtimene  :p

5749371[/snapback]

 

Hva for noen folk ville gjort noe sånt (mobbet). Verden er rar...

Lenke til kommentar
Hva for noen folk ville gjort noe sånt (mobbet). Verden er rar...

Det samme som får folk til å mobbe fordi folk er mørk i huden, bruker briller, er langt fremme og følger med i moten, henger etter moten, [sett inn nesten hva som helst her], osv...

 

Men ja, verden er rar. For å si det på godt norskt: "fucked".

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Da vil jeg bare begynne med å si at jeg synes det er drøyt og betale 1000 kroner for en  genser.. Er det virkelig så mange som kjøper så dyre klær?

4251207[/snapback]

De som bruker over 1000 kr av egne penger på en genser er noen faens idioter

5752075[/snapback]

Da finnes det ikke grenser for hvor idiot jeg er.

Lenke til kommentar

Bare tre måneder til det blir sprøytet restylan i leppene mine :D

 

Lurer på hvor lenge jeg må gå uten lipgloss :p

 

EDIT: Forresten er ikke 1000 kr mye for en genser i disse dager. Betaler gjerne litt mer for en genser som ikke alle går med ... Hater å kjøpe f. eks genser på H&M også har alle den dagen etter i alle fem fargenyansene. :mad:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Aaau.... Jeg har hørt at restylan i leppene kan sammenliknes med å få sprøytet glass inn... Som igjen høres veldig vondt ut ;) Hvor mye koster det og hvor lenge holder det?

Lenke til kommentar
Aaau.... Jeg har hørt at restylan i leppene kan sammenliknes med å få sprøytet glass inn... Som igjen høres veldig vondt ut ;) Hvor mye koster det og hvor lenge holder det?

5755226[/snapback]

Det koster 4000 for innsprøytningen, men regner med at jeg kommer til å ta en til litt senere. Jeg vet ikke helt hvor lenge det varer, skal til konsultasjon om en måned der jeg får all informasjon. Det er vel ikke akkurat restylane de skal benytte, men visstnok et sunnere alternativ.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Hvorfor skal du gjøre det egentlig?  Jeg synes du ser bra nok ut fra før.

Restylan, er det noe som tilsvarer saltvann? Eller er det noe heeeelt annet? :dontgetit:

 

(Men nå er det jo selvsagt opp til hver enkelt hva man vil gjøre med kroppen sin.)

5755279[/snapback]

Jeg vet godt at jeg hadde klart meg fint uten denne leppeinnsprøytningen, og at jeg sikkert ikke har blitt gitt det verst tenkelige utseendet, men det er bare noe jeg vil gjøre for min egen del. Jeg skal heller ikke sprøyte inn veldig mye, derav prisen. Jeg skal ikke bruke restylan, det jeg skal bruke er mer naturlig og det er større sjanse for at kroppen takler dette produktet. Restylan kan visst skli ut litt etter en tid, det vil jeg ikke skal skje med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...