Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

spørsmålet "I hvilken stor grad kan gutter bruke rosa?" er ganske håpløst formulert...

 

Ja, men det var jo ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om hvor stor grad DU mener gutter kan bruke rosa. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var til tannlegen i dag. Bedøvelsen må ha gjort noe med mine kognitive egenskaper siden jeg kom hjem med dette:

 

- Massasjeolje som er fuktighetsbærende (hva nå enn det måtte bety)

- Aloa Vera fuktighetskrem

- Peeler

- Peelinghansker

- Selvbruningskrem for kropp

- Selvbruningskrem for ansikt

 

John Hotti, here I come. ^^

5678216[/snapback]

Det blir noen timer på badet det! ;)

Lenke til kommentar
Var til tannlegen i dag. Bedøvelsen må ha gjort noe med mine kognitive egenskaper siden jeg kom hjem med dette:

 

- Massasjeolje som er fuktighetsbærende (hva nå enn det måtte bety)

- Aloa Vera fuktighetskrem

- Peeler

- Peelinghansker

- Selvbruningskrem for kropp

- Selvbruningskrem for ansikt

 

John Hotti, here I come. ^^

5678216[/snapback]

 

Bare pass på å få det jevnt... Ellers ender du opp som en flekkete pakistaner! Burde egentlig ta en runde selv også, er jo erotisk aften på fredag... Noen som vet om det er noen bra spraytan-steder i Bergen?

Lenke til kommentar
Hei! Bare lurte litt på hvilke parfymer dere bruker for tiden? Hva er det som er nytt og populært i disse dager?

 

Da jeg handlet i jula fikk jeg prøver på Gaultier² og Issey Miyake. Det var hot

 

Ellers skal det være sagt at parfyme lukter forskjellig fra pers til pers ettersom hud og kroppsodør har innvirkning, så det er ikke helt sikkert at de funker for alle. Prøv først og så lukt etter 15 min, da har parfymen satt seg.

Lenke til kommentar
Hvilke typer bukser synes dere er penest på jenter?

5678736[/snapback]

Om du ikke vil ha drainpipes fungerer da straightlegs også ypperlig for de fleste, bare man holder god avstand til alt som minner om bootcut eller flare er man på trygg grunn.

 

Noen som vet om det er noen bra spraytan-steder i Bergen?

5679005[/snapback]

Klarer du å få det til å se naturlig ut? Synes farvetonen har en tendens til å bli litt merkelig med spraytan, uten at jeg har tatt sjansen på å prøve det selv.

Lenke til kommentar
Hvilke typer bukser synes dere er penest på jenter?

5678736[/snapback]

Om du ikke vil ha drainpipes fungerer da straightlegs også ypperlig for de fleste, bare man holder god avstand til alt som minner om bootcut eller flare er man på trygg grunn.

 

Noen som vet om det er noen bra spraytan-steder i Bergen?

5679005[/snapback]

Klarer du å få det til å se naturlig ut? Synes farvetonen har en tendens til å bli litt merkelig med spraytan, uten at jeg har tatt sjansen på å prøve det selv.

5679345[/snapback]

 

Har sett et par uheldige tilfeller der folk har gjort det på egenhånd, men de som har gjort det hos "salong" har fått bra resultat... Har ikke prøvd det selv ennå.

Lenke til kommentar
Ville heller satset på selvbruning, mener bestemt at dette er bedre for huden enn den "lakkeringen" spraytan faktisk er..

5679572[/snapback]

 

Fordi du gnir inn selvbruningen istedet for å spraye på? Etter hva jeg har hørt så er sprayon bedre enn selvbruning, men som med alt er det vel avhengig av kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...