Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor ofte tar folk ansiksmaske ? bare lurer..

 

og hvor ofte bør man gjøre det ?

5746582[/snapback]

 

Det er vel anbefalt en gang i uken, likedan som med peeling.

Men det går fint an å bruke det to ganger i uken, selv bruker jeg en ansiktmaske fra Body Shop som også inneholder peeling korn en gang i uken. Følger gjerne opp med en høvel barbering etter peelingen og skrubbingen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg bruker peelingmaske 2 til 4 ganger i uken. Å sitte i full cammo midt i Haakonsvern å skrive akkurat det ble plutselig utrolig mye mer feminint enn det burde vært...

Lenke til kommentar
Jeg synes det har begynt å bli vanskelig å finne fine jeans også, pga at mange modeller nå er så smale i beina nede. I tillegg er det ganske typisk at jeg ikke finner dressbukser i min størrelse, da gjerne small faller av meg (store i størrelsen)

5678765[/snapback]

 

Du kan jo teste Deminbirds jeans.. Disse har vunnet priser for beste passform... Z-Woman i Moss har disse :)

5745646[/snapback]

 

Hah, byturen ble såpass dyr på lørdag at du håper at litt ekstra inntekt i din mors forretning vil føre til ekstra lommepenger? :p

Lenke til kommentar

Ang jenter og undertøy kjøper jeg alltid på H&M, men det er sikkert fordi jeg vet hvilken størrelse jeg skulle ha. Var innom der istad og kjøpte undertøy for tusen kroner, virket ikke som noe mye men følte at jeg trengte litt nytt. :)

 

Men er glad jeg ikke trenger å bruke penger på husting slik som Kine, gruer meg skikkelig til å bli student egentlig. Kommer til å ikke ha råd til å handle noe som helst annet enn ren snylting på foreldrene mine og det føles sikkert litt feil ut i lengden..

Lenke til kommentar

Selv om jeg er gutt, har jeg sansen for noe av undertøyet de har! (til gutter...jeg spør ikke jenta hvor hun har kjøpt undertøyet, selv om det er fint ;P )

 

men;blæh, jeg tenkte det ville bli bedre om jeg stusset litt under armene i dag.. ser jo bedre ut med litt trim enn helt villt..

men, faen som det klør! har aldri klødd så mye samme hvor jeg har barbert før jo :S

har vel kuttet hårene, så de har blitt spisse :S

_________________

 

Noen som har tips til solbriller jeg kan kikke på ? trenger ikke være dyre!

solen stikker mer og mer frem nå, på tide med briller snart :)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Selv om jeg er gutt, har jeg sansen for noe av undertøyet de har! (til gutter...jeg spør ikke jenta hvor hun har kjøpt undertøyet, selv om det er fint ;P )

 

men;blæh, jeg tenkte det ville bli bedre om jeg stusset litt under armene i dag.. ser jo bedre ut med litt trim enn helt villt..

men, faen som det klør! har aldri klødd så mye samme hvor jeg har barbert før jo :S

har vel kuttet hårene, så de har blitt spisse :S

5749306[/snapback]

 

Neste gang, bruk en sånn maskin med masse roterende pinsetter som river hårene ut med rota. Da får du armhuler så glatte som babyrumper :!:

 

Siden jeg kjøpte meg Epilator skal jeg aldri bruke høvel igjen :love:

Lenke til kommentar
Neste gang, bruk en sånn maskin med masse roterende pinsetter som river hårene ut med rota. Da får du armhuler så glatte som babyrumper

 

jeg har ikke barbert heelt bort da.. stusset så det er igjen 1 cm ca..

ville ikke ta alt ;P stikker gjør det hvertfall ;P

5749349[/snapback]

 

Jeg synes armhulehår er helt grusomt ekkelt :dontgetit:

 

Men gutter kan gjerne være litt redde for å fjerne hårvekts, og jeg hadde en x som nektet å barbere seg nedentil før han var ferdig på videregående. Så slapp han å bli mobbet i dusjen etter gymtimene :p

Lenke til kommentar

Jeg synes armhulehår er helt grusomt ekkelt  :dontgetit:

 

Men gutter kan gjerne være litt redde for å fjerne hårvekts, og jeg hadde en x som nektet å barbere seg nedentil før han var ferdig på videregående. Så slapp han å bli mobbet i dusjen etter gymtimene  :p

5749371[/snapback]

 

heh, alle har jo hver sin smak..

jeg har jo barbert meg en stund.. men ikke i armhulene..

Men jeg er ikke fan av vill skog jeg eller!

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...