Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å shoppe! Ikke lønning før 31. og da er det ikke sikkert det er peng til å shoppe klær i heletatt :( Innebyggingskomfyr er altfor dyrt :p

 

Hvor pleier jentene her inne å handle undertøy? Jeg kjøper stort sett bare undertøy på lindex. Alt annet virker som å være av dårlig kvalitet/passform.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst til å shoppe! Ikke lønning før 31. og da er det ikke sikkert det er peng til å shoppe klær i heletatt :( Innebyggingskomfyr er altfor dyrt :p

 

Hvor pleier jentene her inne å handle undertøy? Jeg kjøper stort sett bare undertøy på lindex. Alt annet virker som å være av dårlig kvalitet/passform.

5745180[/snapback]

 

Jeg liker også undertøy fra Lindex best. Har tidligere handla mye på H&M, men da kun truser.

 

Er veldig glad i Sloggi sin undertøyskolleksjon for unge jenter. Med hipsters og stringtruser :love: Utrolig behagelig å ha på, og masse fine farger.

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å shoppe! Ikke lønning før 31. og da er det ikke sikkert det er peng til å shoppe klær i heletatt :( Innebyggingskomfyr er altfor dyrt :p

 

Hvor pleier jentene her inne å handle undertøy? Jeg kjøper stort sett bare undertøy på lindex. Alt annet virker som å være av dårlig kvalitet/passform.

5745180[/snapback]

 

Jeg liker også undertøy fra Lindex best. Har tidligere handla mye på H&M, men da kun truser.

 

Er veldig glad i Sloggi sin undertøyskolleksjon for unge jenter. Med hipsters og stringtruser :love: Utrolig behagelig å ha på, og masse fine farger.

5745213[/snapback]

 

Hehe. Ja, litt ironisk at Sloggi alltid har blitt sett på som noe for gamle damer ;)

Lenke til kommentar
Hehe. Ja, litt ironisk at Sloggi alltid har blitt sett på som noe for gamle damer ;)

5745516[/snapback]

 

Akkurat det tenkte jeg på idet jeg skulle skrive sloggi også.. Måtte inn på hjemmesiden for å forsikre meg om at jeg skrev riktig.

 

Men den nye Fruity "kolleksjonen" er jo dritlekker. Synes spesielt sånn hipster med tilhørende g-streng er fint :!:

 

Får Stipend i morgen og Lønn på onsdag, da skal det shoppes :love:

Lenke til kommentar
Jeg synes det har begynt å bli vanskelig å finne fine jeans også, pga at mange modeller nå er så smale i beina nede. I tillegg er det ganske typisk at jeg ikke finner dressbukser i min størrelse, da gjerne small faller av meg (store i størrelsen)

5678765[/snapback]

 

Du kan jo teste Deminbirds jeans.. Disse har vunnet priser for beste passform... Z-Woman i Moss har disse :)

Lenke til kommentar
På ebay finner du det meste innenfor pilotbriller.

5742617[/snapback]

Hvorfor tenkte jeg ikke på det selv. er jo flittig eBay-bruker selv. :cool:

 

Hva skal du forresten i Moss darkness? Jeg bor der :)

 

Og jeg syns "hipsteren" ville vært best uten den tilhørende g-strengen. Namme! :love:

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...