Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jenter flest maser jo så mye om hvor deilig det er med joggebukser (og er helt enig der), så hvorfor ikke bare gå med disse litt oftere?

5761239[/snapback]

Da bør joggebuksa være pen. Verste jeg ser er jenter og gutter i slaskete joggebukser uten for hjemmets fire vegger.

Jeg viser meg IKKE i joggebukse på skolen viss det ikke er skrivedag eller lignende...

5761904[/snapback]

 

Ooo, slike tracksuits er utrolig kule da.

 

Juicy Couture er litt "ut" , men på intersport i går så jeg flere dritkule "joggedresser". Råpen joggebukse med tilhørende t-shirt eller "jakke" . Utrolig lekre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synes det er helt greit at jenter går i joggis i "offentligheten" forsåvidt også gutter. det viser at de ikke tar seg selv så høytidlig og gir litt beng i hva andre måtte mene hele tiden. går ofte i joggis på forelesninger, de er så myke og gode å gå i, dessuten finnes det så mange typer i forskjellige farger og med mange kule designs. på gløshaugen ntnu spiller det liten rolle uansett, der kan man gå antrukket i søppelsekker og likevel se bedre ut enn gjennomsnittet.

 

234294.jpg:love:

Lenke til kommentar

Synes slike slike rosa/lyseblå joggebukser som er litt trange over rumpa, men litt slakkere nedover er digg på jenter. Men, en gammel utvasket adidasbukse er ikke like hot. I hvert fall ikke når den kombineres med treningsjakke med kallenavnet og [sett inn småsted her] Idrettslag.

 

Joggebukser på gutter kan også være kult hvis stilen er gjennomført. Kule sneakers, joggebukse, sånn retrostyle treningsjakke osv. kan være kult

Lenke til kommentar
Synes slike slike rosa/lyseblå joggebukser som er litt trange over rumpa, men litt slakkere nedover er digg på jenter. Men, en gammel utvasket adidasbukse er ikke like hot. I hvert fall ikke når den kombineres med treningsjakke med kallenavnet og [sett inn småsted her] Idrettslag.

 

Joggebukser på gutter kan også være kult hvis stilen er gjennomført. Kule sneakers,  joggebukse, sånn retrostyle treningsjakke osv. kan være kult

5763051[/snapback]

 

:love: Akkurat slike som er dødsfint :)

 

God smak du :)

 

De fleste jenter liker disse selv også, fordi de får rumpa til å se ekstra bra ut (seff om utgangspunktet er noenlunde bra også) I motsetning til slike gamle gamle utslitte adidasbukser som får ræva til å se dobbelt så stor ut :ermm:

 

EDIT: Leter desperat overalt etter bilde så dere kan de de kule buksene jeg så på intersport i går..

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Denne Lipglossen er jo av det bedre merke etter det jeg har hørt da.. Lancome som har den, er det ikke?

5756930[/snapback]

Hele Lancome er oppskrytt. Clinique, Helena R. og til en viss grad Dior og YSL er vel de beste på sminkefronten med Clinique som en klar ener når det gjelder foundation og øyesminke, og Dior når det gjelder lepper. Er også stor fan av Shiseido. Men Lancome, for å ikke avspore helt, er noe overpriset søppel som like gjerne kunne kostet 19,90 som resten av lipglossene på H&M.

 

EDIT: Det jeg hater med joggebuksestilen er den syke overdrivelsen. Her har folk Juicybuksene i fem forskjellige farger osv, går an å roe den ned litt.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Denne Lipglossen er jo av det bedre merke etter det jeg har hørt da.. Lancome som har den, er det ikke?

5756930[/snapback]

Hele Lancome er oppskrytt. Clinique, Helena R. og til en viss grad Dior og YSL er vel de beste på sminkefronten med Clinique som en klar ener når det gjelder foundation og øyesminke, og Dior når det gjelder lepper. Er også stor fan av Shiseido. Men Lancome, for å ikke avspore helt, er noe overpriset søppel som like gjerne kunne kostet 19,90 som resten av lipglossene på H&M.

 

EDIT: Det jeg hater med joggebuksestilen er den syke overdrivelsen. Her har folk Juicybuksene i fem forskjellige farger osv, går an å roe den ned litt.

5763179[/snapback]

 

Juicy er jo heller ikke noe særlig kult når alle teensa har :!:

 

Kari Traa hadde noen jobbebukser som jeg trodde var kule, men de var ikke fine på.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Haha, jeg tror ikke jeg har kjøpt meg et klesplagg (annet enn den nye jakka mi) siden i sommer elns, da jeg fikk store fine stipendet!! :D Trenger faktisk latterlig mye en ny genser :-\ , men vet ikke om jeg har råd..

5761935[/snapback]

Hvor mye syns du er rimlig å bruke på en genser da?:)

5762236[/snapback]

Det som er vanlig regner jeg med, mellom 400->7-800 :shrug: Er vel egentlig mer viktig hvordan den ser ut enn hvordan prisen er.. Problemet er vel at mobilen er litt klikka og burde vel egentlig kommunikasjon først. Kanskje fatters er litt grei med meg :p Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor de selger vans med prikker?

ca. str. i U.S 6-7

5763424[/snapback]

Har aldri sett en variant med masse prikker, men vet at det finnes en damemodell som heter polka dots med små rundinger i 2-3 forskjellige farger på hælen og fronten i iallefall 3 colorways. Denne modellen finnes såvidt jeg vet ikke i mannestørrelser men test ut damestørrelsene. damesko er forresten smalere... har aldri sett denne modellen til salgs i norge før, men du kan jo prøve nettbutikker i utlandet. da kan igjen prøving av skoa bli et problem. sjekk isåfall ut en stress butikk eller liknende som har vans i damestørrelser og prøv dem på der.

 

edit: generell størrelses chart http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html

 

ikke stol på denne 100% ettersom størrelsene varierer en del fra merke til merke. denne er kun veiledende.

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

AnAnAs: Synes det holder med ett juicysett jeg da. :) Og ang Lancome så fant jeg en genial krem fra de her om dagen så jeg må si meg veldig uenig i at de er oppskrytt, det var en deilig fuktighetskrem med akkurat passe mengde farve og veldig frisk lukt. Ellers liker jeg Shiseido og Dior best når det gjelder sminke/kremer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...