Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare lurte på en ting. Går alle her kledd relativt lik hver eneste dag? For å omformulere litt, har dere funnet én stil og kjører den hver dag?

Nei, bruker alt fra caps + hettegenser til skjorte og blazer. Nå skal det sies at jeg sjeldnere tar på meg skjorte enn før. Føler meg så streit når jeg bruker det

 

Denimskjorte er uansett favoritten.

Lenke til kommentar

Er det ingen av dere som plages med at denne v-neck moten er sinnssykt mainstream? Altså, det fines verre, men det er ikke spesielt originalt..

 

Edit: Cardigans også..

Vet du hva som irriterer meg? Jeans! Herregud så mainstream og uoriginalt! Skjønner ikke at folk kan bruke noe sånt jeg... Blir rett og slett irritert over folk som er så mainstream.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Merker jeg har blitt noe slappere i klesstilen på skolen etter at jeg kom hjem fra England, og kan bruke t-skjorte på skolen... Men mindre formelt enn en t-skjorte med v-hals og en tykk cardigan blir det ikke.

Litt omvendt med meg, etter at jeg kom hjem vil jeg egentlig bare gå i skjorter når jeg er på skolen. Føler at man kanskje blir tatt litt mer seriøst samtidig som man sier til seg selv at det er en grunn til at man tar på seg skjorte, nemlig at du skal gjøre noe av litt større betydning, hvis det kan virke logisk.

Jeg kan f.eks. fint sitte i t-skjorte hjemme og spille spill når jeg ikke skal stort, men på skolen foretrekker jeg litt mer ordentlig bekledning.

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på det, er ett skinny slips under en v-hals for mye i skolesammenhenger når man går på uni/høyskole? Har sinnsykt lyst til å vri mer over på klassisk amerikansk preppy stil, og der glir jo tynne stripete slips ganske glatt inn..

 

Ugh... Jeg skjønner ikke hvorfor man vil ha noe rundt halsen som ser ut som en skolisse. Ta på deg et slips med normal bredde i stedet.

 

 

 

Edit: jeg skjønner ikke helt hvorfor folk klager over skjorter. Hva annet skal man ha på seg? T-trøye? Det er da minst akkurat like mainstream og streit, men det er mindre formelt.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Merker jeg har blitt noe slappere i klesstilen på skolen etter at jeg kom hjem fra England, og kan bruke t-skjorte på skolen... Men mindre formelt enn en t-skjorte med v-hals og en tykk cardigan blir det ikke.

Litt omvendt med meg, etter at jeg kom hjem vil jeg egentlig bare gå i skjorter når jeg er på skolen. Føler at man kanskje blir tatt litt mer seriøst samtidig som man sier til seg selv at det er en grunn til at man tar på seg skjorte, nemlig at du skal gjøre noe av litt større betydning, hvis det kan virke logisk.

Jeg kan f.eks. fint sitte i t-skjorte hjemme og spille spill når jeg ikke skal stort, men på skolen foretrekker jeg litt mer ordentlig bekledning.

 

kjenner meg igjen i det her. Hvis jeg går med joggebukse (hjemme såklart), føler jeg meg så slapp :p

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Om jeg hadde trengt en marineblå dress hadde jeg uten tvil slått til.

 

Veldig bra salg der på dresser og blazere nå. Hvorfor har jeg ikke sett det før :dontgetit: Håper det ikke er alt for utplukket for størrelser og slikt i butikkene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...