Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd 46, er for stor. Blazeren ser ut som et telt på meg.

 

Passer den i skuldrene da? Isåfall er det jo mulig å få fikset på det. Spise mer junk er jo et annet alternativ :tease:

Har prøvd det mange ganger, men funker ikke. Har lav forbrenning, men likevel legger jeg ikke på meg. Skal prøve proteinpulver!

Lenke til kommentar

16668B4265-2994-1.jpg?nf=%2f%7e%2fB2B%2fPictures%2fmodels%2f16668B4265-0-1.jpg&type=GenerateThumb&w=340&h=410

 

16761B4387-0152-1.jpg?nf=%2f%7e%2fB2B%2fPictures%2fmodels%2f16761B4387-0-1.jpg&type=GenerateThumb&w=340&h=410

 

Fikk lyst på disse fra bruuns :)

 

Hvorfor har du lyst på noe som helst fra Bruuns Bazaar? Det finnes langt bedre alternativer til prisen.

Jeg er litt n00b på dette feltet, så hvis du vet om noe bedre så setter jeg pris på litt hjelp :D

 

Les de siste 100 sidene i denne tråden. Det er skrevet ca 34545692388684 ganger om det.

Lenke til kommentar

Jesus fucking christ. Hva med å lese deg til kunnskapen som alle andre? Det er skrevet haugevis av bøker om emnet, så det å tro at det kan oppsumeres i en tråd er litt vel optimistisk. Jeg har forøvrig allerede skrevet et innlegg om "bang for buck" som du så fint kaller det, for ikke mer enn en måned siden. Trykk her, hvis det ikke er for mye arbeid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en dress derfra. Jeg kjøpte den etter å ha lett London rundt etter en dress i riktig farge og størrelse uten å finne noe, og jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk før jeg gikk ditt selv om jeg også hadde lest den testen. Jeg ble overrasket over hvor bra dressene kjentes ut, og den virker bedre enn flere dresser og blazere jeg har som har kostet langt mer.

 

 

Edit: Bare for å nevne det var dressen fra Armani i testen fra Giorgi Armani, som lager dresser i rimelig god kvalitet, i motsetning til flere av de billigere linjene fra Armani.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Har prøvd 46, er for stor. Blazeren ser ut som et telt på meg.

 

Passer den i skuldrene da? Isåfall er det jo mulig å få fikset på det. Spise mer junk er jo et annet alternativ :tease:

Har prøvd det mange ganger, men funker ikke. Har lav forbrenning, men likevel legger jeg ikke på meg. Skal prøve proteinpulver!

Proteinpulver er ikke veien å gå. Kjøp heller weightgainer, så sparer du litt penger. Drikk mer melk, spis egg i tillegg til vanlig frokost og avrund gjerne måltider med en spiseskje peanøttsmør.

Lenke til kommentar

Har personlig ikke hatt noe særlig suksess med Gainer. Var 188 høy og 69 kg før, GANSKE tynn med andre ord. Gaineren ble for meg for mye å drikke ved siden av proteinpulver etc, og det endte opp med at jeg ikke spiste nok pga at gaineren var tung. Det beste jeg kan anbefale er å trene jevnt, finne et program som du kan følge og sette opp et kosthold som du må følge. Frokost/mellommåltid/lunsj/mellommåltid/trening/middag/kveldsmat er et oppsett jeg har fulgt som har gitt gode resultater. Kjør gjerne på med en proteinshake til morgen, etter trening og til kvelds. Resultatet er 188 høy og 82 kg, ikke at det er mye vekt, men det er for det meste kun muskler som jeg har lagt på meg.

 

 

 

 

MEN, dette er ganske offtopic i forhold til tråden, så over til noe annet. Finfin oversikt over nettbutikker fkm, den hadde gått meg hus forbi. :)

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...