Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Selvfølgelig kan han finne ok ting for 1500,-. Det florerer av salg nå, og det er ikke umulig å finne blazere nedsatt fra 50%-70%. At en blazer som har RRP på rundt 3000-3500 ikke er av veldig god kvalitet, så kan man finne mye ok i den prisklassen.

 

EDIT: Og han kan finne mye bedre enn TGD.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bærte blazer, slips og PS på byen i dag. Svært mange utlendiger som skal komme å ta på meg av den grunn og en tyrkerdame som gikk meg såpass på nervene at jeg ba henne dra til H. Flere sosse-kommentarer og generelt er det pappaen min som betaler for alt, selv om jeg betaler for alt selv :thumbup:

 

Drittkveld. Er vel ikke min skyld at de fleste føler seg pyntet i flanellskjorte og jeans?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er at jeg bor i en by hvor janteloven herjer sterkt og hvor det å skille seg ut (om det er i positiv eller negativ forstand) ikke er en bra ting. Man skal gli inn i mengden og helst ikke si, gjøre eller være noe annerledes enn ideal-gjengene.

 

Dersom man få noe til, som å kle seg i dette tilfelle, så skal det trykkes ned. Greit det er satt litt på spissen og jeg klarer ikke å ta meg nær av at en dundre på hundre sier at jeg ser ut som en soss og at det er formelt å bære slips på vors. At sjalusi er et motiv skal man ikke se bort i fra, men at det ofte er tilfelle, det tror jeg.

 

Har jo fått en del positive kommentarer, men i går ble det utelukkede sjalusi/negative kommentarer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen der, har opplevd litt det samme der jeg kommer fra. Ikke at jeg tok det så veldig hardt, da de slengerne jeg fikk etter meg stort sett var fra harry karer med altfor mye Renati i håret, lyse jeans og en eller annen grell skjorte fra J&J eller MoN..Ikke akkurat det verste å heve seg over, med andre ord.

Lenke til kommentar

Heyo! Skal til California, rettere sagt San Diego/LA området i februar, noen anbefalinger på merker eller annet som er vanskelig å få tak i Norge/er billigere å handle i statene av klær? Kanskje litt for generelt, vet at det meste er billigere, men tar imot alt av anbefalinger hvis det er noen som har noe. :)

 

Takker på forhånd.

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å komme til London, og ikke finne en eneste grønn oilskinjakke i small? Sliter litt med å finne Filson også, så hadde satt stor pris på om noen kan peke meg i riktig retning om de vet noe.

 

Lol, jeg lette byen rundt etter en beaufort i olive i min størrelse forrige helg. Fant til slutt en på Harrods. Hvis en bedale er ok ville jeg sjekket Barbourbutikken i regent street, for så vidt jeg husker hadde de mye inne av den. Sjekk også øverste etasje på harrods, for der har de en del. Jeg fant en haug med filsonbagger på tilbudsbordet i herreavdelingen på Liberty of London.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...