Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar! Har vært i tre Barbour butikker så langt uten hell, men skal til Harrods etterpå, så kanskje jeg har flaks. Skal sjekke ut Highlands også. Bedale er en smule kort i ermene, men hvis jeg ikke finner Ashby modellen så får det bare bli den. Har vært på Liberty allerede, og klarte visst å overse Filson.. Forhåpentligvis er det å finne i en av de titalls jakt- og fiske butikkene som finnes her.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg blir litt småtrist når kusinen min dukker opp i 80-årslaget til bestefar i fleecegenser og jeans... : ( Selv gikk jeg i navy blazer, grå v-hals, rosa skjorte, mørke jeans og brune brogues. Men blazeren datt av ganske fort når jeg så at folk var så uformelt kledd + at det var fryktelig varmt : p

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Har en skjorte som passer bra, men som er "veldig" slim rundt livet. Det synes godt når du har skjorta ned i buksa, da skjorten følger ryggen veldig godt i det nederste partiet, nesten for godt. Den er overhode ikke for trang tho.

V2uPI.jpg

EDIT: Dette er før jeg vasket skjorta, slik at skulderene passer mye bedre etter vask. Vasken krympet også det overflødige stoffet bak armhulene som nå nesten er borte.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...