Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Sant nok, men nå er det et litt elitistisk miljø her hvor folk som skiller seg ut og har "feil" stil blir rakket ned på så det er kanskje ikke så rart at det er sånn?

Det er vel heller unntaket enn regelen. Gjennomført stil får som oftest gode tilbakemeldinger her om det så er BI-stilen eller streetwear.

Endret av thrice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan skje den beste. Da er du nok allergisk mot en av ingrediensene i parfymen. Bytt parfyme.

Ai ai, så typisk. Det er jo selvfølgelig favorittparfymen min også, og har masse igjen av den (kjøpte med refill). :cry: Tror nesten jeg da bare prøver å leve med utslettene, for jeg har ikke til dags dato vært borti et godt nok alternativ. Har du tips til gode alternativer sier jeg dog ikke nei takk.

 

Tror den heter Gucci by Gucci. Grønnfarget, med stor metallisk topp. Eller så har du jo klassikeren YSL l'Homme.

Takk god forslag!

Har ikke hatt gode erfaringer med noen av de to, men kanskje jeg bare trenger litt tid på meg. Kan ikke si jeg likte Terre d'Hermes første gang jeg luktet den heller.

 

Er det noen som har handlet fra Cedarville Store og husker sånn ca. hva frakten kostet? Alternativet er å kjøpe skotrær fra Herring samtidig som jeg kjøper sko, men må si utvalget er ganske dårlig og prisene høye.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

man ser jo at det plutselig blir veldig mange med samme sko/jakke her på forumet. Det er jo i og for seg forståelig når det er en relativt liten gruppe i denne delen av forumet.

 

Jeg ender nok opp med en oilskinjakke fra Barbour. Det er vel ytterst få av de på forumet jeg noen gang kommer til å se i samme jakke uansett.

Kjøp Bristol da, så kan vi matche med samme jakke og samme desert boots. :cool:

 

Deal, hvis du har på deg CM-jeans også. :p

 

Tror jeg har mest lyst på Beaufort, men må nesten prøve det før jeg bestiller. Hvor i Oslo fører de Barbour? Gunnar Øye?

Lenke til kommentar

Det kan skje den beste. Da er du nok allergisk mot en av ingrediensene i parfymen. Bytt parfyme.

Ai ai, så typisk. Det er jo selvfølgelig favorittparfymen min også, og har masse igjen av den (kjøpte med refill). :cry: Tror nesten jeg da bare prøver å leve med utslettene, for jeg har ikke til dags dato vært borti et godt nok alternativ. Har du tips til gode alternativer sier jeg dog ikke nei takk.

 

Tror den heter Gucci by Gucci. Grønnfarget, med stor metallisk topp. Eller så har du jo klassikeren YSL l'Homme.

Takk god forslag!

Har ikke hatt gode erfaringer med noen av de to, men kanskje jeg bare trenger litt tid på meg. Kan ikke si jeg likte Terre d'Hermes første gang jeg luktet den heller.

 

Er det noen som har handlet fra Cedarville Store og husker sånn ca. hva frakten kostet? Alternativet er å kjøpe skotrær fra Herring samtidig som jeg kjøper sko, men må si utvalget er ganske dårlig og prisene høye.

 

Er ikke så fan av Gucci by Gucci jeg heller... Du er klar over at du får med gratis skotrær fra Herring om du bruker en kode (som jeg ikke husker)? Asbjørn Dagestad har helt greie skotrær for rundt 300 kr forresten, og det er jo en helt ok pris.

Lenke til kommentar

Sant nok, men nå er det et litt elitistisk miljø her hvor folk som skiller seg ut og har "feil" stil blir rakket ned på så det er kanskje ikke så rart at det er sånn?

Det er vel heller unntaket enn regelen. Gjennomført stil får som oftest gode tilbakemeldinger her om det så er BI-stilen eller streetwear.

Tja, mye kritisering av enkeltplagg som folk spør om blant annet, men denne diskusjonen fører tvilsomt til noe positivt uansett. :)

Lenke til kommentar

Det kan skje den beste. Da er du nok allergisk mot en av ingrediensene i parfymen. Bytt parfyme.

Ai ai, så typisk. Det er jo selvfølgelig favorittparfymen min også, og har masse igjen av den (kjøpte med refill). :cry: Tror nesten jeg da bare prøver å leve med utslettene, for jeg har ikke til dags dato vært borti et godt nok alternativ. Har du tips til gode alternativer sier jeg dog ikke nei takk.

 

Tror den heter Gucci by Gucci. Grønnfarget, med stor metallisk topp. Eller så har du jo klassikeren YSL l'Homme.

Takk god forslag!

Har ikke hatt gode erfaringer med noen av de to, men kanskje jeg bare trenger litt tid på meg. Kan ikke si jeg likte Terre d'Hermes første gang jeg luktet den heller.

 

Er det noen som har handlet fra Cedarville Store og husker sånn ca. hva frakten kostet? Alternativet er å kjøpe skotrær fra Herring samtidig som jeg kjøper sko, men må si utvalget er ganske dårlig og prisene høye.

 

Er ikke så fan av Gucci by Gucci jeg heller... Du er klar over at du får med gratis skotrær fra Herring om du bruker en kode (som jeg ikke husker)? Asbjørn Dagestad har helt greie skotrær for rundt 300 kr forresten, og det er jo en helt ok pris.

Takk, hadde helt glemt Asbjørn Dagestad. Da får jeg jo forsikret meg om at de passer også. Flotte saker.

Synd ikke flere sko fra Loake er lagd på capital-lesten.

Var innom Lacrosse I Vika i dag og prøvde et par sko fra Loake på 026-lesten og mer ubehagelige sko tror jeg aldri jeg har vært borti før.

 

HSAB hos Herring gir gratis skotrær, men er noen begrensninger. Koden er til Ask Andy About Clothes, og det står på forumet der hva "kravene" er - tror det er fullpris og Herring, altså ikke de andre merkene.

Typisk! =/

 

Da var bursdagspresangen til seg selv, Loake Buckingham, bestilt. Får man ikke det man ønsker seg får man heller ta saken i egne hender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...