Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaringer med å selge klær på Finn.no? Det er vel størst sannsynlighet å få solgt de om jeg legger ut en annonse på Ebay, men jeg innbiller meg at jeg får litt mer igjen om jeg selger det i Norge mtp på forskjellen i prisnivå i Norge sammenlignet med resten av verden.

 

Har vokst ut av klær for et femsiffret beløp på ikke mer en tre - fire måneder. Det er uffatelig kjedelig, særlig når man plutselig lever på studielån. Jeg har så og si ingen klær som passer lenger og ikke mer enn et par tusen på kontoen, så er rimelig desperat for øyeblikket.

Har prøvd én gang, og det virker som en del folk er innom der. Jeg fikk solgt i løpet av noen dager.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med å selge klær på Finn.no? Det er vel størst sannsynlighet å få solgt de om jeg legger ut en annonse på Ebay, men jeg innbiller meg at jeg får litt mer igjen om jeg selger det i Norge mtp på forskjellen i prisnivå i Norge sammenlignet med resten av verden.

Har prøvd tidligere, og det er ikke veldig lett. Fikk aldri solgt det jeg prøvde å selge av klær, så jeg hadde nok heller satset på eBay. Men det skader jo selvfølgelig å prøve, i verste fall kaster du jo bare bort 25 kr.

Tror for øvrig ikke klesinteresserte kikker veldig mye på finn.no, men heller på eBay og mer målrettede salgssteder for klær.

Kan selvfølgelig hende jeg hadde uflaks.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri giddet å sjekke finn.no, det er dessverre sånn at jeg går på ebay, mye større utvalg og generelt lettere å finne akkurat det jeg er ute etter ;)

Dette gjelder forøvrig ikke bare klær, men det meste.

 

Kan vi ikke kapre en av delene på bruktmarkedet da? Er ikke spesielt mye aktivitet der :innocent:

De kunne jo bare laget en underkategori for klessalg der, tror det hadde vært en grei løsning som ikke burde kreve for mye jobb.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en eller annen butikk i Norge som selger en genser á la denne evnt denne?

Dale of Norway har jo en butikk ved siden av Hard Rock Cafè på Karl Johan. Mye sånt der.

Ja,jo, mange takk. Der hadde de mye fint. Ganske dyrt, men det er vel vanskelig å få tak i noen ullgensere i fair isle strikk under 1500 kroner? Hvis jeg ikke får bestemor til å strikke, da. Eventuelt kan det hende vi har noe på loftet, får ta meg en tur en dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...