Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte denne, da. Og så er den vel ca. min størrelse, så lenge vi snakker internasjonale størrelser. Blir kanskje et skudd i mørke?

 

Tenkte litt på den selv, men usikker på om jeg skal bruke enda mer penger på klær når det ikke er noe jeg trenger med det første :p

 

Ok eller nei? http://www.yoox.com/item/YOOX/WEBER/dept/salemen/tskay/3FD17CD7/rr/1/cod10/41191491UN/sts/sr_salemen80

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Jeg likte denne, da. Og så er den vel ca. min størrelse, så lenge vi snakker internasjonale størrelser. Blir kanskje et skudd i mørke?

 

Tenkte litt på den selv, men usikker på om jeg skal bruke enda mer penger på klær når det ikke er noe jeg trenger med det første :p

 

Ok eller nei? http://www.yoox.com/item/YOOX/WEBER/dept/salemen/tskay/3FD17CD7/rr/1/cod10/41191491UN/sts/sr_salemen80

 

NEI

Lenke til kommentar

Jeg likte denne, da. Og så er den vel ca. min størrelse, så lenge vi snakker internasjonale størrelser. Blir kanskje et skudd i mørke?

 

Tenkte litt på den selv, men usikker på om jeg skal bruke enda mer penger på klær når det ikke er noe jeg trenger med det første :p

 

Ok eller nei? http://www.yoox.com/item/YOOX/WEBER/dept/salemen/tskay/3FD17CD7/rr/1/cod10/41191491UN/sts/sr_salemen80

 

NEI

Det var noe piknikk på 1800-talet over den :ermm:

Lenke til kommentar

Christian B: siden du reklamerte for half-zips fra RL for ikke så lenge siden regner jeg med at du har en. Hvordan er den i størrelse og fit?

 

Alle andre må selvsagt gjerne svare også. Jeg har dessverre lært at size guide fra offisielle amerikanske hjemmesider ikke alltid stemmer overens med virkeligheten.

Jeg har en i medium fra USA. Passer fint, men kunne gjerne vært litt slimmere i ryggen. På en måte. Forøvrig 189 høy og 74 kg. Virker å være litt lengre enn v-halsene fra PRL jeg har, som også er i medium.

Lenke til kommentar

Prøver så godt som mulig å forberedre meg på å dra til London tidlig på fredag, men blir nesten bare svimmel av å tenkte på hvor mange steder jeg må skjekke ut.

Butikker:

 

-Hackett, Regent street

 

 

- Barbour, Regent Street

 

- Austin Reed, Oxford street, Regent street

 

- Charles Tyrwhitt, Jermyn Street

 

- C&J (Crockett and Jones), Jermyn Street

 

- Ralph Lauren, New bond street

 

- Selfridges (kjøpesenter), oxford street

 

- Harrods (kjøpesenter), 87-135 Brompton Road

 

Gater:

 

Regent St

 

Oxford st,

 

new bond

 

Bond street

 

jermyn street

 

Saville row

 

 

 

 

Har tenkt ut dette foreløpig:

 

 

3-4 skjorter

 

Navy Blazer

 

Grå tweed bukse

 

Barbour Liddesdale Heritage

 

Kanskje C&J Lowndes

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...