Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil helt slippe unna totalt fargekræsj. Vil ikke skaffe meg et helt nytt klesskap for en jakke. Heller litt i mot grå, ettersom det ikke er så "standard", og skiller seg litt mer ut. I tillegg så har de aller fleste jakkene mine vært sortfargede.

Jeg ville gått for grå. Mest fordi sort om vinteren i Norge på et så stort ytterplagg blir så depressivt.
Lenke til kommentar

Kommer vel litt an på hvilken gråfarge man velger da, om den er lys eller mørk.

Klart det, men slev mørk gå er veldig mye "lystugere" enn sort. Ikke minst blir det lettere å kombinere grått med f.eks. et oransje skjerf eller noe annet med kratige farger. Om jakken er svart, blir det fort mer krasj md en annen farge med høy "metning."
Lenke til kommentar

Jobben spanderer jul på meg i Thailand, og det blir ca. 3 dager i Bangkok. Noen som vet om en dugelig skredder?

Rajawongse Er en artikkel om de fra 2004 her. Det er bare et par stopp med Skytrain fra kjøpesenterne som ligger rett ved siden av hverandre og er koblet sammen med overganger over bakken og til Skytrain.

 

Edit: Mener Rajawongse har blitt nevnt på SF også, men skal ikke si noe 100%.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jobben spanderer jul på meg i Thailand, og det blir ca. 3 dager i Bangkok. Noen som vet om en dugelig skredder?

Rajawongse Er en artikkel om de fra 2004 her. Det er bare et par stopp med Skytrain fra kjøpesenterne som ligger rett ved siden av hverandre og er koblet sammen med overganger over bakken og til Skytrain.

Oi, takk! Skal ta en tur. Har bare 3 dager i Bangkok før sjefen insisterer på å stikke til Phuket for å henge på stranda :roll:

 

Håper de greier å få til noe MTM greier på den tiden, greide de i hvertfall i Vietnam i sommer :---D

Lenke til kommentar

Oi, takk! Skal ta en tur. Har bare 3 dager i Bangkok før sjefen insisterer på å stikke til Phuket for å henge på stranda :roll:

 

Håper de greier å få til noe MTM greier på den tiden, greide de i hvertfall i Vietnam i sommer :---D

Ja, han skal vel til Phuket for å "henge på stranda". Kjent for det den plassen der whistle.gif

 

 

Hvis du sender en mail med tidsskjema og hva du er ute etter burde de klare det på 3 dager. Jeg skulle dit jeg også, men siden jeg var så kort tid i Bangkok ble det til at jeg brukte en annen skredder der jeg bodde mesteparten av tiden..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...