Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem var det som ville ha den marineblå duffle coaten fra burberry? Jeg kjøpte den i dag:p skryt skryt

 

Hvem var det som ville ha den marineblå duffle coaten fra burberry? Jeg kjøpte den i dag:p skryt skryt

Meg.. Hvor kjøpte du den? Hva er muligeten for å få se et fitpic?

 

S&S. Kan poste om 3 uker, da jeg kommer hjem fra ferie.

 

Hvordan tror dere RL priser skjorter i egne butikker? Er det i tilfelle verdt et besøk?

 

Skjortene koster det samme i Ralph Lauren sin egen butikk på S&S som hos Ferner Jacobsen.

Lenke til kommentar

Kveldens/nattens lille tanke: Vi lever i et samfunn der flertallet (inkludert meg selv (forhåpentligvis kun enn så lenge)) bruker dress først og fremst i sammenhenger der man drikker i overkant mye alkohol, og svært sjeldent i sammenhenger der man er edru. Det er litt trist.

Lenke til kommentar

For min del blir dress kun brukt i tilfeller hvor det ikke blir drukket alkohol (ihvertfall relativt lite), slik som i konfirmasjon, bryllup (okey, her er det vel litt alkohol, men har aldri vært i et bryllup etter jeg ble myndig), begravelse og noen få familieselskaper. Blazer derimot... Det kan være en del av antrekket når jeg skal på heisatur med vennegjengen. Nå drikker jeg uansett veldig sjeldent i overkant mye (i'm pro lizm), så er kanskje ikke riktig person til å uttale meg om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...