Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Det hadde jo ikke vært umulig å regne ut selv akkurat....

 

Pris på skjerf: 27.50 £

+Shipping: 6 £

=33.5 £ = 300 kr.

 

+Moms: 300x0.25 = 75 kr

+Toll: 375x0,107 = 40 kr

+Tollgebyr: 100 kr (sånn ca)

 

= 515 kr.

 

 

Antagelig kommer det ikke til å bli toll/moms på det i det hele tatt, fordi skjerfet er så lite at det kan sendes som brevpost.

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et lite problem når det kommer til bukser og dens fit. Er tynn og det meste blir pløsete på meg, men når det kommer til bukser som jeg liker fitten på fra knærne og ned så er de alt for stramme i lårene! Har naturlig store lår, samtidig som jeg begynte med styrketrening for et år siden så har ikke knebøyen hjulpet på problemet heller. Lurte på om noen visste om noen pene, rene slim/skinny/tapered jeans de har å anbefale? Liker best når buksa er like slim hele veien og følger fotens form, uten kondomeffekten hipsterne sikler etter.

 

Spurte forresten etter carrot-fit her en dag i tro om at det var bukser med normal midje som smalnet gradvis nedover, men ekspeditøren dro frem noe som lignet 90-tallets brede bukser med plass til en boomblaster ved rumpa, og som smalnet ned til noe som var bredere enn en vanlig straight fit bukse ved leggen. Er det dette som er carrot?

Lenke til kommentar

Bestilte selv et par skjerf fra countryattire, men tror jeg skal bestille et par westaway også.

Hvor mange dager gikk det før du fikk skjerfet ditt fra countryattire, fkm?

 

Like lenge som det vanligvis tar fra CA. I underkant av en uke...

 

 

Synes det ikke var så mange fine fargekombinasjoner på sortimanget av skjerf hos Westaway. Hvilket skjerf kjøpte dere?

 

Ganske enig... Men noen pene var det jo. Dette, dette, dette og dette f.eks...

Lenke til kommentar

Bestilte selv et par skjerf fra countryattire, men tror jeg skal bestille et par westaway også.

Hvor mange dager gikk det før du fikk skjerfet ditt fra countryattire, fkm?

 

Like lenge som det vanligvis tar fra CA. I underkant av en uke...

 

 

Synes det ikke var så mange fine fargekombinasjoner på sortimanget av skjerf hos Westaway. Hvilket skjerf kjøpte dere?

 

Ganske enig... Men noen pene var det jo. Dette, dette, dette og dette f.eks...

 

Har veldig lyst på dettefra countryattire.

Lenke til kommentar

Christian B: siden du reklamerte for half-zips fra RL for ikke så lenge siden regner jeg med at du har en. Hvordan er den i størrelse og fit?

 

Alle andre må selvsagt gjerne svare også. Jeg har dessverre lært at size guide fra offisielle amerikanske hjemmesider ikke alltid stemmer overens med virkeligheten.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Har et lite problem når det kommer til bukser og dens fit. Er tynn og det meste blir pløsete på meg, men når det kommer til bukser som jeg liker fitten på fra knærne og ned så er de alt for stramme i lårene! Har naturlig store lår, samtidig som jeg begynte med styrketrening for et år siden så har ikke knebøyen hjulpet på problemet heller. Lurte på om noen visste om noen pene, rene slim/skinny/tapered jeans de har å anbefale? Liker best når buksa er like slim hele veien og følger fotens form, uten kondomeffekten hipsterne sikler etter.

 

Spurte forresten etter carrot-fit her en dag i tro om at det var bukser med normal midje som smalnet gradvis nedover, men ekspeditøren dro frem noe som lignet 90-tallets brede bukser med plass til en boomblaster ved rumpa, og som smalnet ned til noe som var bredere enn en vanlig straight fit bukse ved leggen. Er det dette som er carrot?

Har litt av det samme problemet. Er ikke spesielt tynn, men jeg føler at bukser som passer bra i lårene blir for vide ved leggene. Anbefaler å sjekke ut Whyred Hell. Er vokst ut av begge parene jeg hadde, men husker spesielt at rådenimen var rimelig trang i leggene, uten at man så ut som en dame bakfra. De er forresten ganske store i størrelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...