Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen i størrelse 42 som trenger ny blazer? 69 $ for en Carusoblazer kan vel vanskelig toppes... Satt ned fra 580 $. I vanlig YOOX-stil har de kneppet alle knappene så den ser helt jævlig ut.

De fleste av blazerne kommer jo i grelle farger og i alt for små størrelser jo. Yuck.

 

Hæ? Jeg linket til EN blazer, så wtf? Grunnen til at det er mye stygge farger er jo fordi YOOX selger overskuddsvarer, og det som henger igjen i butikkene etter at salget er over er jo ofte ikke det peneste, naturlig nok. Når det er sagt, man kan gjøre noen MEGET gode kupp på YOOX hvis man følger med litt, noe den jeg linket til er et godt eksempel på. Den er satt ned fra 580 $ til 69 $, er fra Caruso og har fin farge. Hva mer kan man be om?

 

Og små størrelser? Jeg er 188 og veier 90 kg, og den blazeren er for stor til meg.

 

 

Edit: Bare som et generelt tips er det verdt å følge med på Boglioli, Piombo, Caruso og andre lignende merker. Det dukker ofte opp gode deals på ting som ser bra ut (i motsetning til det drittet som aldri blir solgt som alltid er der), men det blir som regel solgt ut fort.

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Dæven, her pisker vi de uvitende med kunnskapens pisk.

Neida, men det jeg skrev var bare basert på et kjapt overblikk og muligens ikke noe man burde ta til seg.

 

Uansett, regner med at det ikke lønner seg å kjøpe f.eks. blazer i en størrelse over det man vanligvis går med, for så å håpe at man kan få en skredder til å forminske den på et vis?

Lenke til kommentar

Dæven, her pisker vi de uvitende med kunnskapens pisk.

Neida, men det jeg skrev var bare basert på et kjapt overblikk og muligens ikke noe man burde ta til seg.

 

Som sagt, jeg linket til EN jakke, så jeg ser ikke helt hva de andre jakkene på siden har å si...

 

 

Uansett, regner med at det ikke lønner seg å kjøpe f.eks. blazer i en størrelse over det man vanligvis går med, for så å håpe at man kan få en skredder til å forminske den på et vis?

 

Nei.

Lenke til kommentar

Et bilde sier mer enn 1000 ord... Det er rett og slett ikke mulig å få en fih til å se så forferdelig ut som dette. Jeg kan gå med på at en windsor kan se grei ut med en full spread, men en dobbel fih vil se bedre ut uansett imo.

 

Og forresten, skal man bruke den uhyrligheten av en knute kan man i det minste holde seg til en halv windsor.

Har du noen gang sett en ikke-fjortiss med en så jævlig Windsor som noe av det du postet bilde av der irl? :p Bortsett fra den først - den kan jeg tro på. Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...