Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så digg, keen på å ta turen til London en gang før jul selv.

Har planer om å feire nyttårs i London, hadde vært kult å ta turen innom noen butikker.

 

Vi kan jo alltids ta en kopp te eller se en musikal eller noe :)

Jeg har sett We Will Rock You på Broadway det var drit fett!

Så det er jeg nok med på. Jeg har ikke noe i mot musikaler, selv om jeg er med glad i Opera.

Lenke til kommentar

Så digg, keen på å ta turen til London en gang før jul selv.

Har planer om å feire nyttårs i London, hadde vært kult å ta turen innom noen butikker.

 

Vi kan jo alltids ta en kopp te eller se en musikal eller noe :)

 

L

 

O

 

L

 

!

 

Fy faen, fkm, jeg lo så høyt at jeg foreleseren faktisk stoppet opp i forelesningen.

 

Anewz: Jeg skal ditt med dama (legg merke til hunnkjønn :p) og to andre. Te eller musikal er dessverre ikke min gate, men en pint på pubben er jeg fort med på! ;)

Lenke til kommentar

Tenkte snart å kjøpe meg en pea coat/losjakke før vinteren slår totalt inn, og jeg bytter til noe mye tykkere.

Står mellom en gråfarget og en svartfarget. Navy ville nok vært det beste fargevalget i mitt syn, men har ikke funnet noen jeg liker, og som ligger på mitt budsjett.

 

Så.. grå eller svart?

Spørsmålet mitt er vel egentlig hvilke farger som går med grått. Tenkte snart å gå til innkjøp av et par Herring Goodwood i brunt. Vil det gå sammen med grått?

 

Vil helt slippe unna totalt fargekræsj. Vil ikke skaffe meg et helt nytt klesskap for en jakke. Heller litt i mot grå, ettersom det ikke er så "standard", og skiller seg litt mer ut. I tillegg så har de aller fleste jakkene mine vært sortfargede.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...