Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Da er jeg på jakt etter en ny navy blazer. Vil gjerne ha en som kan brukes til litt mer utragerende festing uten at jeg skal behøve å være redd for den. Så ser for meg noe i prisklassen 2000+-. Noen tips til butikker? Oslo-området helst.

Synd forumet ikke tillater salg, har en navy blazer i strl 46, mer 48, jeg skal selge, i rundt den prisklassen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope, det er så enkelt. Det er brystmål.

Jeg trodde det var slik at det amerikanske var tommer rundt brystet, mens det europeiske var cm rundt brystet delt på to.

Eks. med 38/48:

38*2.54=96,52

48*2=96

 

Det er mulig jeg bare innbiller meg det, for jeg fant ingen sider hvor dette står. Noen som kan bekrefte/avkrefte?

Lenke til kommentar

Da er jeg på jakt etter en ny navy blazer. Vil gjerne ha en som kan brukes til litt mer utragerende festing uten at jeg skal behøve å være redd for den. Så ser for meg noe i prisklassen 2000+-. Noen tips til butikker? Oslo-området helst.

 

Sjekk Malford. De har stort sett alltid godt utvalg av navy blazere.

Lenke til kommentar

Skal til London, noen som kunne anbefalt et sted å skaffe seg navy blazer og eventuelt tweed bukse?

 

Du finner begge deler over alt. Men Austin Reed har 50% på en god del blazere osv (RL bla) pga flyttesalg. Tweed bukser finner du også over alt, lurer meg på om jeg ikke så en hos Hackett i regent street. Du skal jo være der ganske lenge, ja? Sjekker du ut Regent St, Oxford st, new bond, jermyn street, harrods osv - så er du dømt til å finne noe.

Lenke til kommentar

Skal til London, noen som kunne anbefalt et sted å skaffe seg navy blazer og eventuelt tweed bukse?

 

Du finner begge deler over alt. Men Austin Reed har 50% på en god del blazere osv (RL bla) pga flyttesalg. Tweed bukser finner du også over alt, lurer meg på om jeg ikke så en hos Hackett i regent street. Du skal jo være der ganske lenge, ja? Sjekker du ut Regent St, Oxford st, new bond, jermyn street, harrods osv - så er du dømt til å finne noe.

 

Høres bra ut, skal være i London i 10 dager. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...