Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

 

Dag: Burde da være mulig å få presset den prisen mer, men regner vel med du legger listen litt høyere enn hva jeg ville gjort dersom jeg skulle tatt turen.

 

Høstferien er prisene på topp og jeg er for sein med å bestille. Thomas Mahon er i London kun annen hver uke, så det var få dager å sjonglere på.

 

Jeg er litt kresen, og må ha medium standard på overnattingen. Har blitt for gammel til å bo for enkelt. To netter, eller så blir det for travelt. I vinterferien kan jeg få det betydelig billigere.

 

Kanskje jeg finner et kjekt kurs eller noe faglig å dra på, da kan det jo kombineres, og jobben betaler reisen og overnattingen.

Kanskje bare jeg som bare er 20 som gir blanke F i hvor jeg bor. :p

Å bruke jobben var jo en særdeles god idé! ^^

 

 

Hvor mange andre enn meg er det egentlig som IKKE går på BI..? Tipper jeg kan telle det på ei hånd.

Edit: Blir dog alltid tatt for å gå på BI, til min store irritasjon. Og neste gang noen kaller meg soss kommer jeg til å gå i taket.

Jeg behøver kanskje ikke å si det, men jeg går ikke på BI. Jusstudent ved UiO, men har forelesninger på Treider fordi de har bedre undervisning enn fakultetet.

4

 

Regner vel med det grunnet avataren. :p

 

Lurer forresten på om jeg skal ringe rundt og sjekke om noen har Barbour Liddesdale Heritage i XXS inne. I følge målene jeg finner kan den kanskje gå. Men XXS er vel sikkert en vanskelig størrelse å finne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei;

Jeg har sett litt rundt på countryattire.com nå, men jeg sliter litt med å finne ut hvilke Barbour-jakker som har smale snitt. Er det noen som sitter med kunnskap om det? For eksempel Chelsea, eller muligens voksede jakker i smalt snitt?

Og bør jeg satse på Small eller XS når jeg er 1.86 og ganske tynn?

 

Skal du kjøpe quilted ville jeg kjøpt Matt Fullham om du skal bruke den på kaldere dager, ettersom den er ganske mye varmere enn både Chelsea og Liddesdale (som 90 % av landets 16-åringer har uansett), og så er den ganske smal. Skal du kjøpe oilskin er New Utility ganske smal.

 

 

 

Edit: Ang. BI er det nok ikke så mange som går der. Så vidt jeg vet er det Christian B, Bebeluv, Geil, meg og et par andre...

 

Takk for godt svar! :) Det hørtes også ganske behagelig ut med en litt varm jakke, så jeg tror oddsen er stor for at jeg ender med Matt Fulham-jakken. Et spørsmål til, bare: Hvilken størrelse bør passe meg best - 1.86 og tynn?

 

Jeg er 188 og veier 90 kg. Min passer ganske perfekt, og er M, så S passer deg kanskje best hvis du er veldig tynn. Problemet er bare at ermene kan bli litt korte.

Lenke til kommentar

Flott med slike påstander, men gi meg gjerne litt mer å gå på :-)

Ikke kjøp på nelly og ikke kjøp svart dress.

Jeg ville sett etter mørk grå eller marineblå.

I følge profilen din bor du i Sarpsborg så da er det jo ikke lange veien til Fredrikstad, der ville jeg dratt innom Ferner Jacobsen å sjekket.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Hei;

Jeg har sett litt rundt på countryattire.com nå, men jeg sliter litt med å finne ut hvilke Barbour-jakker som har smale snitt. Er det noen som sitter med kunnskap om det? For eksempel Chelsea, eller muligens voksede jakker i smalt snitt?

Og bør jeg satse på Small eller XS når jeg er 1.86 og ganske tynn?

 

Skal du kjøpe quilted ville jeg kjøpt Matt Fullham om du skal bruke den på kaldere dager, ettersom den er ganske mye varmere enn både Chelsea og Liddesdale (som 90 % av landets 16-åringer har uansett), og så er den ganske smal. Skal du kjøpe oilskin er New Utility ganske smal.

 

 

 

Edit: Ang. BI er det nok ikke så mange som går der. Så vidt jeg vet er det Christian B, Bebeluv, Geil, meg og et par andre...

 

Takk for godt svar! :) Det hørtes også ganske behagelig ut med en litt varm jakke, så jeg tror oddsen er stor for at jeg ender med Matt Fulham-jakken. Et spørsmål til, bare: Hvilken størrelse bør passe meg best - 1.86 og tynn?

 

Jeg er 188 og veier 90 kg. Min passer ganske perfekt, og er M, så S passer deg kanskje best hvis du er veldig tynn. Problemet er bare at ermene kan bli litt korte.

 

Kan ta risken med ermene og bestille S. Bare at de ikke har den i det : /

Men en New Utilty ser jo mye bedre ut, og med en genser under bør den kanskje holde høsten her i sjakk... Fristes :dribble:

Lenke til kommentar

Flott med slike påstander, men gi meg gjerne litt mer å gå på :-)

Ikke kjøp på nelly og ikke kjøp svart dress.

Jeg ville sett etter mørk grå eller marineblå.

I følge profilen din bor du i Sarpsborg så da er det jo ikke lange veien til Fredrikstad, der ville jeg dratt innom Ferner Jacobsen å sjekket.

 

Takk for tipset. Hva kan jeg forvente av priser hos ferner? Dessuten har jeg hørt at Filippa K er the shit.

 

Svart dress er altså ikke noe en skal ha i sortimentet lenger? Trodde det var et must. I grunnen er det det jeg har lyst på også.

 

MEN,isolert sett, likte jeg dressen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...