Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Så dokumentaren om Pushwagner på kino i kveld.

Kan anbefales.

Kjente jo til kunsten hans og litt om han fra før av, men lærte mye mer om han som person i dokumentaren.

Vil anbefale den jeg også. Fikk et litt annet inntrykk av han enn hva jeg hadde. Fyren virker veldig reflektert og bevisst, tross alle snodighetene hans. Utrolig trist at Pushwagner museet ved Akershus Festning ikke ble noe av til fordel for en ny kino...

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde det på "interrail". Setter det i anførselstegn fordi vi bare hoppet mellom byer med over 300.000 innbyggere, kjørte mye taxi og fløy mellom et par steder også.

 

Det jeg kan si er at Lisboa har en utrolig høy standard på hostellene sine. Da jeg var på tur lå majoriteten av hostellene på Topp 10-listen i verden i Lisboa. I London var det mer partyhosteller.

 

Er det en kortere ferie foretrekker jeg jeg hotell.

Så lenge man ikke er redd for andre mennesker og ikke bor på de billigste hostellene fungerer det fint på lengre turer for å få ned budsjettet. De fleste hostel har dessuten dobbeltrom som oftest er en del billigere enn hva man får av hotellrom. Men for all del, hvis man synes man har råd til hotell så go for it.

Lenke til kommentar

Fotografien i Tree of Life var nesten nok til å gi meg gåsehud alene.

Filmen om Pushwagner står på lista, men kjenner jeg meg rett tar det nok en stund før jeg får sett den. Faren min er veldig fan av Pushwagner (i tillegg til van Gogh) så kanskje jeg skulle dra med meg han og besøkt galleriet.

Han har nettopp åpnet en ny utstilling der, så det er bare å dra :) Har ikke fått sett den enda, men håper å få gjort det i løpet av uken.

Lenke til kommentar

Hva syns folket om dette skjerfet? Gjerne se bort i fra logoen! :p

Ser rød eller lilla best ut?

 

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/tilbeh%C3%B8r/%C3%B8vrig-tilbeh%C3%B8r/morris-268/scarves-268122-47/

Det er jo ikke mulig å se bort i fra merket. Uansett er det fullt mulig å finne skjerf i 100% kasjmir til samme prisen. Ville heller gått for det.

Kan du finne noen eksempler på det? Ikke at jeg ikke tror deg altså, hørtes bare meget interessant ut :)

Lenke til kommentar

Er det ingen her som bor på hostel på storbyferie?

På storbyferier er det vel 50/50 om jeg ender på hostell eller hotell, finner ofte greie priser på hotell hvis man sjekker litt rundt. På lengre turer bor jeg nesten utelukkende på hostell for å få ned budsjettet. Jeg er ikke så kresen, så lenge jeg får tak over hodet; jeg sover der bare uansett. :)

 

FKM: det var ingen upris, og de ser jo ganske pene ut. Tror nesten jeg må bestille meg et par før vinteren kommer.

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...