Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei;

Jeg har sett litt rundt på countryattire.com nå, men jeg sliter litt med å finne ut hvilke Barbour-jakker som har smale snitt. Er det noen som sitter med kunnskap om det? For eksempel Chelsea, eller muligens voksede jakker i smalt snitt?

Og bør jeg satse på Small eller XS når jeg er 1.86 og ganske tynn?

 

Liddesdale Herritage er en egen version av Liddesdale med smalere snitt. Det er det jeg vet, men jeg lurer også på om det er andre en Liddesdale Herritage som er slimme. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har regnet frem og regnet tilbake på mitt Thomas Mahon-prosjekt, og får ikke reise- og overnattingsutgiftene under 7.000,- på den datoen som er aktuell. Da er transportkostnadene over 50% av totalprisen på dressen. Selv for oss styrtrike så er det litt over the top.

 

Så enten må jeg vente til vinterferien eller finne en annen løsning. Litt surt å ikke få det til og. Hm...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor mange andre enn meg er det egentlig som IKKE går på BI..? Tipper jeg kan telle det på ei hånd.

Edit: Blir dog alltid tatt for å gå på BI, til min store irritasjon. Og neste gang noen kaller meg soss kommer jeg til å gå i taket.

 

Dag: Burde da være mulig å få presset den prisen mer, men regner vel med du legger listen litt høyere enn hva jeg ville gjort dersom jeg skulle tatt turen.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Hei;

Jeg har sett litt rundt på countryattire.com nå, men jeg sliter litt med å finne ut hvilke Barbour-jakker som har smale snitt. Er det noen som sitter med kunnskap om det? For eksempel Chelsea, eller muligens voksede jakker i smalt snitt?

Og bør jeg satse på Small eller XS når jeg er 1.86 og ganske tynn?

 

Liddesdale Herritage er en egen version av Liddesdale med smalere snitt. Det er det jeg vet, men jeg lurer også på om det er andre en Liddesdale Herritage som er slimme. :thumbup:

 

Fant den ikke på countryattire, og Trondheim er ikke et Babylon hva shopping anngår.. Men om du vet om en nettside som selger den, er det interessant :)

 

Lokeland: Jeg går på NTNU, ikke BI, så vi er i det minste to :p

Lenke til kommentar

Jeg går ikke på BI, så du kan du trekke ned en fing til, Lokulf :thumbup:

1

Edit: Wait, Lokulf?!

 

Jeg går ikke på BI, akkurat nå er jeg ikke student lengre da, men jeg gikk på Høyskolen i Oslo, der gikk Kavinsky også.

2

 

Lokeland: Jeg går på NTNU, ikke BI, så vi er i det minste to :p

3

 

Hmfp, hater når naboen har sex. Heldigvis holder han ikke ut lenge, tror rekorden er på syv min.

:!:

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Hei;

Jeg har sett litt rundt på countryattire.com nå, men jeg sliter litt med å finne ut hvilke Barbour-jakker som har smale snitt. Er det noen som sitter med kunnskap om det? For eksempel Chelsea, eller muligens voksede jakker i smalt snitt?

Og bør jeg satse på Small eller XS når jeg er 1.86 og ganske tynn?

 

Skal du kjøpe quilted ville jeg kjøpt Matt Fullham om du skal bruke den på kaldere dager, ettersom den er ganske mye varmere enn både Chelsea og Liddesdale (som 90 % av landets 16-åringer har uansett), og så er den ganske smal. Skal du kjøpe oilskin er New Utility ganske smal.

 

 

 

Edit: Ang. BI er det nok ikke så mange som går der. Så vidt jeg vet er det Christian B, Bebeluv, Geil, meg og et par andre...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

 

Dag: Burde da være mulig å få presset den prisen mer, men regner vel med du legger listen litt høyere enn hva jeg ville gjort dersom jeg skulle tatt turen.

 

Høstferien er prisene på topp og jeg er for sein med å bestille. Thomas Mahon er i London kun annen hver uke, så det var få dager å sjonglere på.

 

Jeg er litt kresen, og må ha medium standard på overnattingen. Har blitt for gammel til å bo for enkelt. To netter, eller så blir det for travelt. I vinterferien kan jeg få det betydelig billigere.

 

Kanskje jeg finner et kjekt kurs eller noe faglig å dra på, da kan det jo kombineres, og jobben betaler reisen og overnattingen.

Lenke til kommentar

Haha! Husker jeg var på nach her hvor jeg bor nå (før jeg flyttet inn), da så jeg på naboen på andre siden hadde seg med dama si.

Og etterpå så sto hun opp å lagde noe mat til han! Lucky bastard.

Ålreit det! I går kveld fikk jeg slengt denne i trynet "Jepp, da fikk jeg det jeg kom for, så tror jeg stikker hjem". Nesten så jeg skulle tatt meg betalt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvor mange andre enn meg er det egentlig som IKKE går på BI..? Tipper jeg kan telle det på ei hånd.

Edit: Blir dog alltid tatt for å gå på BI, til min store irritasjon. Og neste gang noen kaller meg soss kommer jeg til å gå i taket.

Jeg behøver kanskje ikke å si det, men jeg går ikke på BI. Jusstudent ved UiO, men har forelesninger på Treider fordi de har bedre undervisning enn fakultetet.

Lenke til kommentar

Hei;

Jeg har sett litt rundt på countryattire.com nå, men jeg sliter litt med å finne ut hvilke Barbour-jakker som har smale snitt. Er det noen som sitter med kunnskap om det? For eksempel Chelsea, eller muligens voksede jakker i smalt snitt?

Og bør jeg satse på Small eller XS når jeg er 1.86 og ganske tynn?

Gå for Chelsea. Den kan du justere i midjen. Jeg kjøpte nylig en Liddesdale til min bror, og den opplevdes ikke så baggy som eller stor i størrelsen. Begge jakkene er i størrelsen medium, men chelsea er litt smalere.

Lenke til kommentar

Hei;

Jeg har sett litt rundt på countryattire.com nå, men jeg sliter litt med å finne ut hvilke Barbour-jakker som har smale snitt. Er det noen som sitter med kunnskap om det? For eksempel Chelsea, eller muligens voksede jakker i smalt snitt?

Og bør jeg satse på Small eller XS når jeg er 1.86 og ganske tynn?

 

Skal du kjøpe quilted ville jeg kjøpt Matt Fullham om du skal bruke den på kaldere dager, ettersom den er ganske mye varmere enn både Chelsea og Liddesdale (som 90 % av landets 16-åringer har uansett), og så er den ganske smal. Skal du kjøpe oilskin er New Utility ganske smal.

 

 

 

Edit: Ang. BI er det nok ikke så mange som går der. Så vidt jeg vet er det Christian B, Bebeluv, Geil, meg og et par andre...

 

Takk for godt svar! :) Det hørtes også ganske behagelig ut med en litt varm jakke, så jeg tror oddsen er stor for at jeg ender med Matt Fulham-jakken. Et spørsmål til, bare: Hvilken størrelse bør passe meg best - 1.86 og tynn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...