Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hard i dag Theodore? :p Pengene er der, så det er ikke noe problem. Var bare det at jeg aldri har kjøpt 1 plagg til den prisen, og tenkte kanskje noen kunne hjelpe meg å forsvare det. Tror jeg ender opp med å kjøpe den uansett :)

 

Legg med et bilde av det du vurderer å kjøpe, så kan vi hjelpe deg. Blir litt vanskelig å rettferdiggjøre noe jeg ikke vet hva er. Prisen ser jeg forøvrig ikke noe feil ved, 6.500 for en ytterjakke er fin pris.

Lenke til kommentar

Er faktisk blitt litt lei av pea coats, så tror jeg skal skaffe meg en duffle coat til å ha i vinter. Vurderer også en parkas, men det har jeg vurdert de to forrige årene også, uten at jeg egentlig følte noe stort behov for det. Men har noen tips til en duffle coat i 1000 - 1500,- -klassen?

Lenke til kommentar

Takk for innspill theodore, men er det mulig at du kan begrunne deg litt bedre? Slik at jeg kanskje kan finne noe finere/ bedre :)

 

Før jeg fikk se bildet, virket 6500 for en burberry ytterjakke helt greit ut, men så lastet du opp bildet. Alt for rett passform spør du meg, det må finnes noen andre alternativer med litt bedre passform til ca. det samme, om ikke billigere. Hvis du ikke har lyst til å se ut som en fyrstikk da, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Men har noen tips til en duffle coat i 1000 - 1500,- -klassen?

Beste alternativet ditt er vel eBay, når du skal ha i den prisklassen. Vanskelig å finne noe som er varmt nok, ser bra ut og har god kvalitet og passform i den prisklassen, spesielt når det ikke er vårsalg og vintervarene skal ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...