Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men herregud, dette var da ikke vanskelig, fkm. Godt kjøp = God deal. Og det er en god deal når man får en lommebok som har tilsvarende kvalitet som lommebøker som koster over det dobbelte av prisen. Det må da være vanskelig å være eni i det?

 

Ingen som angrep noen for å bruke over 1k på lommebok, ikke vær så ekstremt hårsår.

 

BTW: Jeg synes lommebøker av typen over blir for store, og kunne tenkt meg en lommebok som ikke tok mye større plass enn en kortholder, sammenslått. Det virker dessverre som om de fleste skinnlommebøker er langt større. Takker for linken til sadleback, for de hadde mindre lommebøker også. Håpe bare je ikke blir fristet til å kjøpe en bag og. Har siklet på dem før..

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Men herregud, dette var da ikke vanskelig, fkm. Godt kjøp = God deal. Og det er en god deal når man får en lommebok som har tilsvarende kvalitet som lommebøker som koster over det dobbelte av prisen. Det må da være vanskelig å være eni i det?

 

Ingen som angrep noen for å bruke over 1k på lommebok, ikke vær så ekstremt hårsår.

 

Kan du lese? Jeg skriver det samme som deg. Andre her i tråden mener tydeligvis at det går en grense på 1000 kr. Det er det jeg reagerte på. Hva faen er hårsårt med det?

Lenke til kommentar

Helt idiotisk å si. Går det en grense på 1000 kroner, og ingenting over er gode kjøp? Vil du ikke si at en lommebok som koster 1500 kr men som har kvalitet som en lommebok til 4000 kr er et godt kjøp?

Ta av deg kverulantbrillene da. Det er ingen som har sagt at 1000 kroner er en magisk grense, men dette beløpet ble nevnt tidligere for et estimert minimum for en lommebok med god kvalitet.

 

For de som ikke vil bruke så mye, så finnes det fortsatt et par gode alternativ til under 1000 kroner som også har god kvalitet. Det er ikke mange, men de kan kalles for gode kjøp siden de gir en grei kvalitet for pengene.

 

For de som vil bruke mer enn en tusenlapp, så finnes det haugevis med gode kjøp til både 1500 og 20 000 kroner.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe denne, men har ingen røde gensere fra før av, så lurte på om noen hadde noen formening om hvordan hvor mye bruk man får ut av en rød genser?

Masse. Like mye som du får ut av en grønn genser, og mer enn du får ut av en svart. :p

Den dagen jeg kjøper en sort genser er det på tide å legge meg inn på Lier sykehus :p

Men takk for svar. 100% kasjmir fra Drumohr by Marinella til $180 - seems like a good deal.

Lenke til kommentar

@lokeland. Jeg har faktisk en sort genser jeg har brukt en del, men nå vet jeg ikke hvor den er. Kanskje like greit, så blek som jeg er vinterhalvåret. :p Ikke noe galt med den rødfargen i hvert fall.

 

Har siklet på flere ulike kasjmirgensere lenge, men jeg har ikke lyst til å ødelegge en $200-genser på første vasken. Og når gensere må tørkes vannrett, håndvaskes e.l, blir det for mye styr.

Lenke til kommentar

Ler om den er for stor :tease:

Vet du, det skulle faen ikke forundre meg om den er det :p Men må bare ta en sjans og håpe at de ikke har like forskrudde størrelser som Barbour. :p

 

@lokeland. Jeg har faktisk en sort genser jeg har brukt en del, men nå vet jeg ikke hvor den er. Kanskje like greit, så blek som jeg er vinterhalvåret. :p Ikke noe galt med den rødfargen i hvert fall.

 

Har siklet på flere ulike kasjmirgensere lenge, men jeg har ikke lyst til å ødelegge en $200-genser på første vasken. Og når gensere må tørkes vannrett, håndvaskes e.l, blir det for mye styr.

Har ingenting av sort, så det har liksom ikke så mye for seg å kjøpe en sort genser for min del. Derimot har jeg alt, alt for mye i marineblått. Angående vask kommer jeg bare til å sende den til renseri. Da har jeg ihvertfall noen å skylde på om noe går til helvete. :)

 

Vurderer å kjøpe denne, men har ingen røde gensere fra før av, så lurte på om noen hadde noen formening om hvordan hvor mye bruk man får ut av en rød genser?

Kjøp den - jeg i hvertfall bruker rødt mer enn noen andre farger når det kommer til gensere :)

Takk for svar! Har hatt lyst på en rød genser en stund, men er veldig låst i fargepaletten for tida, så for vel bruke dette som en mulighet til å utvide. :)

Lenke til kommentar

Har siklet på flere ulike kasjmirgensere lenge, men jeg har ikke lyst til å ødelegge en $200-genser på første vasken. Og når gensere må tørkes vannrett, håndvaskes e.l, blir det for mye styr.

 

Jeg vil anbefale deg å kjøpe en. Det er noe av det beste du kan ha på deg, synes jeg. Når det kommer til vask så trenger du ikke vaske en slik genser noe særlig, så lenge du ikke bruker den på utagerende festing e.l. De jeg har er ikke vasket så langt, og det er vel et godt halvt år siden de ble kjøpt. Heng dem ut og luft dem, så er de klar.

 

Edit;

I tillegg er 200$ en god pris for en genser i kasjmir.

Endret av Antatra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...