Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratis kortholder ftw, sier jeg bare! Funker fjell.

Den typen som var (eller er, for den saks skyld) veldig populært hos rånere? :p

 

Hvis du tenker på den "si i fra" greia elns, så ja :p Hadde en annen reklamesak før som gikk i stykker, og har en gratis fra banken liggende når denna går føyken. Er forbruksvare det der ;)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig må du finne en proxy først, hvordan skal du ellers vite adressen du skal få pakken sendt til? :ermm:

Nå trenger man jo ikke oppgi adresse før man har ordnet seg proxy, om man kjøper på SF. :p Regner med de kan vente litt med å sende uten at de dør av det. Men jeg lurte på om det var vanlig å holde seg med fast "husproxy".
Lenke til kommentar

Det er kjip oppførsel, de fleste som selger er jo interessert i å bli ferdig med salget så fort som mulig, og ikke vente i lang tid på at kjøper skal finne en adresse å sende til. Man ordner alltid med leveringsmetode før man kjøper.

 

Hvis du kjøper fra SF er det uansett ikke noe problem å få de til å sende til Norge, så poenget med en mellommann forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar

Nei, det var kanskje et dårlig eksempel. Men jeg har aldri hørt om selgere på andre auksjonssteder som er uvillige til å vente noen dager før de sender, så lenge de får pengene med en gang. Men det er altså helt vanlig å ha en "husproxy" , og bare forvente at denne alltid er hjemme og kan videresende? Elers må man jo ta kontakt på forhånd igjen, og da kan jo ting ta såpass lang tid at gode tilbud er borte.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor Ralph Lauren har butikk i Barcelona? Kommer ikke inn på store locateren på mobilen. Og evt andre butikktips? :)

La Roca Village. Det er en outlet som ligger ca en 30 minutter utenfor byen. Er den eneste rene RL butikken du finner, men til gjengjeld er den ganske stor og har endel avslag. I samme outlet finner du også Gant, Burberry, Tommy Hilfiger, Hackett og endel mer. Anbefaler å ta en av bussene som tar deg ditt direkte, helst så tidlig som mulig så du kan få resten av dagen i byen. Å traske rundt i en outlet er vel kanskje ikke det optimale når man befinner seg på et sted som Barcelona.

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...