Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan shoppingmulighetene i Malaga, Spania er?

 

Sikkert jævlig bra om du er ute etter kule t-trøyer kjøpt i boder. Er ikke Malaga et av de verste charterstedene ever? Tviler på at shoppingmulighetene er de beste...

Aner ikke, derfor jeg spør. Forøvrig aner jeg ingenting om malaga som chartersted, drar dit med en vennegjeng fordi en av dem har familie med hus der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noob indeed. Man impregnerer ikke vanlig skinn.

 

Spørsmålstegnet indikerer at jeg faktisk ikke er helt sikker på hva slags materiale de er laget av.

 

Dama i butikken ga meg en impregnering til disse støvlene, hvor jeg sa ja til at det var til disse:

 

(men jeg synes ikke de ble noe særlig pene etter impregneringa, og da tok jeg ikke på mye i det hele tatt)

post-233263-0-73047100-1313017091_thumb.png

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan shoppingmulighetene i Malaga, Spania er?

 

Sikkert jævlig bra om du er ute etter kule t-trøyer kjøpt i boder. Er ikke Malaga et av de verste charterstedene ever? Tviler på at shoppingmulighetene er de beste...

Aner ikke, derfor jeg spør. Forøvrig aner jeg ingenting om malaga som chartersted, drar dit med en vennegjeng fordi en av dem har familie med hus der...

Malaga er den femte største byen i Spania og kan by på okei shopping for det du kan forvente av en by med i overkant av en halv million innbyggere. Du finner i alle fall alle standardbutikker og merker, i tillegg til at det sikkert er noen greie lokale butikker med sko, dresser, skjorter, etc. som du kan besøke.

Lenke til kommentar

Noob indeed. Man impregnerer ikke vanlig skinn.

 

Spørsmålstegnet indikerer at jeg faktisk ikke er helt sikker på hva slags materiale de er laget av.

 

Dama i butikken ga meg en impregnering til disse støvlene, hvor jeg sa ja til at det var til disse:

 

(men jeg synes ikke de ble noe særlig pene etter impregneringa, og da tok jeg ikke på mye i det hele tatt)

 

Aldri hør på hva ansatte i norske skobutikker forteller deg når det kommer til skopleie.

Lenke til kommentar

Hvis det blir som i fjor er ikke han de eneste som selger de. Outletene starter plutselig å selge de igjen, noen medlemmer stikker innom for å kjøpe 20-30 gensere og så selge de på SF/eBay. Ganske kjekt, for vi får gode priser på de og de tjener litt penger på siden.

Så poenget mitt er vel at selv om man ikke finner mye i sin størrelse med første selgeren, så kommer det sannsynligvis flere selgere som selger med akkurat de samme prisene, og forhåpentligvis flere i ønsket størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...