Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Kul poster. Husker faktisk at jeg så deg på Sunn konserten

 

Takk! Og allikevel sa du ingenting? Enda bitter på at jeg måtte gå tidlig for å rekke toget.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Kul poster. Husker faktisk at jeg så deg på Sunn konserten

 

Takk! Og allikevel sa du ingenting? Enda bitter på at jeg måtte gå tidlig for å rekke toget.

Nei, å hilse på forumbrukere jeg så vidt har snakket med tviler jeg på at jeg kommer til å gjøre med det første. Kjipt å dra tidligere ja, utrolig stilig konsert. Noe av det sykere jeg har verdt med på. Angrer litt på at jeg sto over konserten på Betong dagen etterpå

Lenke til kommentar

Uten albuelappene og uten logoen kunne jeg kanskje tatt en ekstra titt på den i butikken, til og med vurdert et kjøp, men ikke slik den er nå. Kikket litt rundt i byen i dag, og det meste jeg så av gensere fra Morris hadde svære logoer klasket over seg som totalt ødela plaggene. Selvfølgelig har de jo plagg uten de svære logoene også, men det som ble tatt inn på 2 forskjellige butikker her i Stavanger var ikke mye imponerende, bortsett fra buksene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er det bare jeg som føler at flere og flere plagg får lapper på albuene?

 

E:

Akkurat som det er en "trend" eller noe?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Raste: Kikket igjennom det Nelly hadde av Morris da de sendte ut siste nyhetsbrev (eller noe i den duren) og ble ikke imponert. Genseren får også den reaksjonen fra meg. Den virker rett og slett litt try-hard.

 

Milanjo: Ja, det er ganske klart. Både H&M, J&J osv. osv. har mye av det. På blazere, gensere, cardigans, skjorter, u name it. Og det er gjerne av dårligste semsket skinn-etterligning.

Ser også at rødrutete og blårutete skjorter er en gjenganger. Hadde ikke Fillipa K et par av de i fjor eller i forfjor, som også én på forumet kjøpte? Ser ihvertfall de hos flere billigkjeder, både hos gutter og jenter. H&M har det f.eks.: http://www.hm.com/no/product/81225?article=81225-B

For øvrig er det jo trencher over alt.

Edit: Typos.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...