Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Trenger litt råd.

Følte for å gå med grå henley i dag men usikker på hva som passer å ha under. Skjorta er forøvrig large, så den sitter litt løst for å si det sånn.

 

Forslag? :)

Lenke til kommentar

Du skal vel ikke ha noe under en henley? Eller? Nå er jeg ikke helt sikker på hva en henley er, men min henley fra TSG ville jeg aldri hatt noe under.

 

Forresten, hvordan bruker man en rugbyskjorte? Hva har du under, eventuelt over? Jeg lurer litt på om jeg burde skaffe meg en rugbyskjorte, men jeg er litt usikker på bruksområdet. Dette er sikkert et spørsmål jeg kommer til å miste streetcreden min på, merker jeg.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Jeg har én rugbyskjorte, bruker den som en piqué. Ikke noe over, kan finne på å ha en t-skjorte under, men da med v-hals slik at den ikke synes.

 

Hvordan en henley ser ut er ikke så vanskelig å finne ut. Du kan for eksempel bruke hodet i ett sekund og gå på Google for å søke etter henley, og dersom du ikke finner noe som ligner på et klesplagg med en gang kan du jo se på forslagene til Google, og kanskje trykke på "henley shirt". Da får du opp masse bilder som alle viser hva en henley er. :)

Lenke til kommentar

Kan noen nevne en god norsk nettside som selger parfyme? Til menn vel og merke. Prøvde tidligere uten respons og vil ikek kjøpe fra et usikkert sted, har aldri kjøpt det på nettet før. I fysisk butikk er det så jævli stress synes jeg siden folk maser så mye om jeg trenger hjelp og ditt å datt. Gjerne stort utvalg. Si gjerne din favoritt også :)

Lenke til kommentar

Du skal vel ikke ha noe under en henley? Eller? Nå er jeg ikke helt sikker på hva en henley er, men min henley fra TSG ville jeg aldri hatt noe under.

 

Forresten, hvordan bruker man en rugbyskjorte? Hva har du under, eventuelt over? Jeg lurer litt på om jeg burde skaffe meg en rugbyskjorte, men jeg er litt usikker på bruksområdet. Dette er sikkert et spørsmål jeg kommer til å miste streetcreden min på, merker jeg.

Det er veldig begrenset hva du kan gjøre med en rugbyskjorte. Ville ikke lagt noe særlig mye penger i det, siden det ser dumt ut med noe over og under, samt at skjorte er finere hvis det står mellom de to.

 

Kan noen nevne en god norsk nettside som selger parfyme? Til menn vel og merke. Prøvde tidligere uten respons og vil ikek kjøpe fra et usikkert sted, har aldri kjøpt det på nettet før. I fysisk butikk er det så jævli stress synes jeg siden folk maser så mye om jeg trenger hjelp og ditt å datt. Gjerne stort utvalg. Si gjerne din favoritt også :)

Har hørt mye bra om StrawberryNet

Personlig er min favoritt for tiden D&G: The One Gentleman

Lenke til kommentar

Mhh.. takk for svar. Jeg kjøper meg nok en rugbyskjorte uansett, skader jo ikke å ha en. Jeg fant til slutt en tråd på SF om rugbyskjorter, der anbefalte de alt fra t-skjorte til OCBD, så jeg kom ikke noen vei der. Men det blir nok til at jeg bruker en t-skjorte under. Eventuelt en polo under en OCBD under en rugbyskjorte. Det blir ikke mer g enn tre krager.

 

Angående henley vet jeg jo hvordan de ser ut, men noen er tykke, noen har korte ermer, noen har kort knapperad, noen har lang knapperad, og jeg vet ikke helt hvordan en henley er definert. Jeg regner med at det rett og slett er en slags t-skjorte sak i bomull med knapper ved halsen, men jeg skal innrømme at jeg ikke har satt meg inn i akkurat dette særlig godt.

 

Jeg synes forresten Baldessarini Ambré lukter godt. Den er søt, og den har fått omtrent 50/50 gode/dårlige anmeldelser på basenotes, noe som overrasket meg. Jeg synes iaf den luktet veldig godt, men nå er jeg vel heller ikke typisk maskulin mann heller, jeg liker bedre søte dufter. Det blir garantert mitt neste parfymekjøp.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Kan noen nevne en god norsk nettside som selger parfyme? Til menn vel og merke. Prøvde tidligere uten respons og vil ikek kjøpe fra et usikkert sted, har aldri kjøpt det på nettet før. I fysisk butikk er det så jævli stress synes jeg siden folk maser så mye om jeg trenger hjelp og ditt å datt. Gjerne stort utvalg. Si gjerne din favoritt også :)

Blivakker.no har et lite utvalg av parfymer, om jeg ikke husker feil. Utlandet har du feelunique.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...